Pani odpoved dosla i ked som necakal.
Vážený zákazníku,
ve Věci Vaší reklamace jsem se informoval u pracovníků reklamačního oddělení.
Vzhledem k tomu, že nepořizujeme fotografie zboží odesílaného do reklamace (vyjma případů mechanického poškození apod.), nejsme schopni tento případ jednostranně rozsoudit. Pokud bychom chtěli argumentovat fotografiemi, které jste pořídil Vy, znamenalo by to pravděpodobně okamžitou ztrátu záruky, neboť z fotografií je zřejmé, že došlo k instalaci neoriginálního chladiče. Nejedná se o náš výmysl či zlovůli, takové jsou záruční podmínky, obdoba je např. u tiskáren, které jsou dodány do servisního střediska s neoriginálními náplněmi - opět dochází ke ztrátě záruky.
Z Vašeho e-mailu je zřejmé, že je pro Vás těžké smířit se s faktem, že Vaše rok a tři čtvrtě stará grafická karta již ztratila podstatnou část své hodnoty. Je třeba si uvědomit, že jste produkt tuto dobu využíval a přinášel Vám užitek. Argument, že jsme Vám v rámci reklamace nabídli zboží nižší hodnoty je zavádějící, neboť v tomto si přizpůsobujete časový posun ve svůj prospěch. Považujeme se za solidní firmu a reklamace jsou často řešeny ve prospěch zákazníka, neboť zboží často vyměňováno za produkt lepších parametrů, nikdy však horších. Samozřejmě se často setkáváme s případy, jako je tento, kdy má zákazník vše velmi dobře spočítáno a za každou cenu požaduje vrácení peněz za starý produkt. Takovému požadavku nelze vždy vyhovět, pokud však má na vrácení peněz zákazník zákonný nárok, pak se této povinnosi samozřejmě nevyhýbáme a často se i radíme s pracovníky ČOI, abychom všechny sporné případy vyřešili v souladu s platnou legislativou. V tomto případě jsem Však neshledal důvody pro vrácení peněz. Dovoluji si také potvrdit skutečnost, že zákonná lhůta 30 dní začíná plynout následujícím dnem po přijetí zboží do reklamačního řízení - informace opět pochází od ČOI.
Abychom celou záležitost vyřešili k oboustranné spokojenosti a spravedlivosti, mohu Vám nabídnout výměnu za nejbližší výkonnější akcelerátor z aktuální nabídky, což by měl být buď Sapphire Radeon X1600 Pro, 256MB DDR2 nebo GeForce 6600GT. Jednalo by se o nové zboží s novou zárukou, což považuji jednoznačně za vyřízení ve Váš prospěch. Pokud namítnete něco o nižší hodnotě, pak je třeba si uvědomit, že pokud bychom uvažovali cenu Vaší VGA v den nákupu, pak by tyto karty měly rozhodně vyšší hodnotu.
Informujte mě prosím obratem o Vašem stanovisku, abychom záležitost co nejdříve uzavřeli.
Tymto uzatvaram celu kauzu. Samozrejme zoberiem si novu grafiku s novou 2rocnou zarukou. Dakujem tym panom za cas a ochotu.