Výsledky hlasování: Jakou zkušenost máte s touto firmou ?

Hlasující
229. Nemůžete hlasovat
  • Kladnou, žádný problém

    177 77,29%
  • Neutrální, něco nebylo uplně OK, ale vyřešilo se

    45 19,65%
  • Zápornou, nastal problém a neměli se k řešení

    7 3,06%
Výsledky 1 až 25 z 502

Téma: Czech Computer

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #11
    Member
    Založen
    08.03.2005
    Bydliště
    Plzeň
    Věk
    48
    Příspěvky
    119
    Vliv
    248

    Standardní Re: Czech Computer

    Citace Původně odeslal MaWa
    co ja vim tak uz cca od poloviny minuleho roku...nikde na webu jsem to nenasel, ale vim, ze v zarucnim liste to bylo - samozrejme nevim jestli to tam je i ted (nemuzu to ted overit), ale pochybuju, ze by tu zaruku pred rokem nabizeli a ted uz ne...

    s tim philipsem teda nevim nevim...zrovna ted jsme tu meli jedno lcd s vadnym pixelem od philipsu, a servisni stredisko nas slusne poslalo do (_'_) ...
    Není pravda, že Samsung někdy dával záruku na 0 vadných bodů. Mám tu před sebou originál minibrožůrku Samsung k té záruce. Taky jsem si to dříve myslel, než mě praxe vyvedla z omylu.
    Jmenuje se to Zero Bright Dot Warranty (Záruka nulového počtu světlých bodů) a vztahuje se to pouze na prvních 14 dní po koupi. Doslova je tam pak tabulka a tento text:
    Záruka nulového počtu světlých bodů (červená, zelená, modrá, bílá),
    v tabulce počty:
    světlý bod 0; tmavý bod 7
    a vysvětlení:
    - defekt světlých bodů je pixel, který je vždý rozsvícen nebo "zapnut"
    - defekt tmavého bodu je pixel, který je vždy tmavý nebo "zhasnut"

    Muj Samsung 193P měl jeden vadný pixel (který měl 2 vadné subpixely, trvale nesvítí zelený a červený subpixel = na černém pozadí je bod černý, na bílém je modrý). Pokus o reklamaci (i když jsem podle brožurky už tušil, že mám smůlu), která v těchto případech probíhá vždy přes centrální servis Samsugnu (už nikdy přes prodejce). A tam mě vysvětlili, že se ta záruka opravdu na můj případ nevztahuje.
    V CC ovšem dost dlouhou dobu (nevím jestli i teď) u Samsungů nabízeli na požádání zkontrolování na vadné pixely před odesláním, tím se dala také zaručit bezvadnost Samsungu.

    S CC mám jinak taky pouze dobré zkušenosti.

    LCD ovšem objednávám výhradně na cybexu z důvodu jejich garance na 0 vadných bodů (i když bych měl možnost kupovat jinde levněji, ovšem bez záruky na 0 vadných bodů). Sice ve 14 denní lhůtě při koupi na internetu je možno vrátit bez důvodu LCD kdekoliv, ale těžko už pak můžete požadovat stejné LCD jiný kus. U cybexu jsem si již 2x vyzkoušel, že poslali bez debat obratem nový kus, když jsem jim zaslal původní (oba případy přitom pouze 1 vadný subpixel, který skoro nebyl vidět, přesto žádný problém s výměnou).

    EDIT: Koukám podle screenu z příspěvku Kuldy, že ty tmavé body trošku zlepšili, já měl ještě 7 a už je pro stejný model 5 (i když 5 je stále šíleně vysoké číslo).
    Naposledy upravil MlokCZ; 07.03.2006 v 09:10.
    PC1: Intel Core 2 Quad Q9300, Noctua NH-U12P, Asus P5Q PRO, Corsair 4x2GB 1066, GB HD4670 + Accelero S2, 2x WD 6400AAKS, Eizo S1910, Nexus NX-8040
    PC2: Intel Core 2 Quad Q9300, Noctua NH-U12P, Asus P5Q PRO, A-DATA 4x2GB 1066, Powercolor AX4650, 2x WD 6400AAKS, Samsung LE46a786, Nexus NX-8040
    PC3: AMD Athlon X2 BE-2400 EE, TT Sonic tower rev.2, Asus M3A, 2x2GB GoodRam 800, Radeon HD 2600, 2x WD 500GB, Samsung 193P, Fortron FSP400-60THN

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •