Vezmu to od zacatku...
Asi tak pred mesicem a pul zamnou tatik prisel, ze na jeho e-mail, ktery ma pod nasi domenou asset-cz.cz mu obcas neprijde mail. Rikam si, co je to za blbost, to nejde. Vyzkousim to tedy, poslu 10 ruznych mailu z moji adresy, tez vedene pod asset-cz.cz. Opravdu! doslo 8/10! Okamzite tedy posilam dotaz na admina, jak je to mozne. Nic. Bez odpovedi. Uplyne 14 dni a i mamca si stezuje, ze ji nechodi posta. Opet stejny problem. Administrace bez odezvy. Ve spolupraci s tatikem se tam tedy snazime dovolat a vysvetlit osobe na hotlince nasi situaci. Ta slibuje, ze se na to podiva, at si zavolame za par hodin. Volame, zvedne to nekdo jiny. Znovu ho tedy musime seznamit se situaci a i pres jmeno jeho kolegy, ktery se nam predtim "venoval" nic nevi. Takhle to trva asi 2 dny. Az jednoho, musim z prominutim rict inteligenta, napadne, podivat se do logu. Tam samozrejme najde ( ted dam priklad ) pouze tech 8 doslych mailu a tvrdi, ze je to v poradku, ze TY dosly. Opet nasleduje debata, kde zjistuje jak jsme MY pripojeni k netu, kdyz zjisti, ze pres CDMA, resp. ET, resp Telecom, hned se toho chyti a svali chybu na ne. Z poslednich sil se mu snazime vysvetlit, ze tento PROBLEM se netyka pouze NAS, nybrz nastane i tehdy, kdyz mail posila i nekdo dalsi - to jak pripojeny pres NE-Telecom, tak s mailboxem u NE-Forpsi. Znovu navrhuje, ze se na to koukne, me nezbyva, nez souhlasit a zavolat si pozdeji, druhy den. Volam, zase dalsi kolega a situace se opakuje.
Stav je natolik vazny, ze diky nepruchodnosti toku mailu se nam zasekl jeden kamion se zbozim v Italii a stal tam o 2 dny navic, coz se samozrejme projevi, jak na mzde ridice, tak i na nalade zakazniku, kteri cekaji na zbozi ( to je ale otazka pro Jezevce bo Risku, zda je to mozne nejak poresit pravne, aby zodpovednost vc. nahrady skody sla na Forpsi ). Zpet ale k problemu s maily.
Nevite prosim, cim to muze byt? v cem je chyba? Je zrejme, ze je to podelane u poskytovatele. Rady jako prejit k jinemu neberu, to neni reseni.