Citace Původně odeslal Neller
popis problemu: pred 2 mesici mi prisel mail od Chello, ze si muzu objednat navyseni rychlosti(z 256ky na 1mbps) na 2 mesice a to zadarmo-hned jsem se toho chytl a volal na infolinku-servisni stredisko nebo co to maji a tam jsem chtel vedet vice informaci o teto nabidce. Jedna z prvnich otazek smerujicich na slecnu/pani, ktera me to vyrizovala byla: co bude po dvou mesicich az toto navyseni rychlosti pomine-odpoved byla ze kdyz neprojevim zajem, tak se me rychlost vrati na puvodni a vse bude jako driv.

Jenze ted ty dva mesice skoncili a prisel me ucet za internet, kde byla uvedena cena za 3mesic (caste mesice byla zpoplatnena starym tarifem 256ky a cast obdobi byla zpoplatnena 1mbps tarifem Chello LIGHT)-z toho vypliva ze me rychlost navysili z 256ky na 1mbps, coz se v zadnem pripade podle operatorky nemelo stat-jak rikam todle byla jedna z prvnich otazek na kterou sem se ji zeptal! Je me jasny ze za mesic me prijde ucet za sluzbu Chello LIGHT o kterou zajem nemam. Co by ste me doporucili? Mam nejakou sanci na reklamaci, kdyz si nepamatuju jmeno te slecny/pani co me to vyrizovala?

co by ste me doporucili-jak nyni postupovat?

-moje rady jsou dvě, jedna je nabrousit meč a vydat se vymáhat svoje práva
-zaplatit jím co chtěl, ukončit s něma smlouvu a přejít k netboxu
-------------------------------------
měl sem s nima taky problém, měl sem nahrávky telefonátů s operátorkou (to je dobrá věcička-ale je to jakýsi důkaz nižšího stupně, navíc se musí ověřovat pravost => náklady), a stejně mě to nepomohlo, sestra advokátka mě poradila, zaplatit (šlo asi o 3500,-). protože upc si dělá co chce a kdyjou se zaměstnanci navzájem, takže nakonec vypadáš jako debil ty.

nečetl sem všechny posty, reaguju hned na první