USPECH Sice jsem byl cca 14dnu bez netu (z duvodu nezaplaceni tri faktur), ale nakonec se zadarilo. Sice me to stalo dost casu, nekolik telefonatu a asi 5 mailu (a nakonec i jeden fax), ale reklamaci mi uznali. Takze nyni jsme zaplatili jednu z tech tri faktur a ted by nam mela prijit dalsi faktura na zaplaceni toho doplatku co jim dluzime (za sluzbu Chello EASY)

kdyz se vam nekdy stane neco podobneho, tak bych vam doporucil par nasledujich rad:
1. piste si jmena lidi s kteryma jednate-muze vam to pomoci v reseni problemu.
2. je dobre byt si jist na 100% a nikdy nepriznat sebemensi chybicku z vasi strany (druha strana by toho mohla hned vyuzit!).
3. Doporucuju byt slusny, ale razny (nenechat se odbyt)-jeden operator me pri hovoru stale tvrdil ze nemam narok na reklamaci....a vidite jak to dopadlo.
4. sehnat si kontakt na vedeni firmy (rejstrik firem a napsat tam nejaky slusny dopis ze se s vasi reklamaci nic nedeje..mozna to pomuze)