Citace Původně odeslal Jezevec
jj viz predchozi, muze provest vymenu, ale pouze za STEJNY typ zbozi, za jiny pouze se SOUHLASEM zakaznika. Nebo musi puvodni opravit (samozrejme do 30ti dnu).

Tudiz doporucuji dojit 30ty den osobne (idealne se svedkem/y) a pozadovat bud opravenou kartu nebo $. Pokud odmitne, bezodkladne na nej podej zalobu. Pokud chces, dej mu to pisemne najevo - napis doporuceny dopis na sidlo firmy (kopii si nech samo), kde mu napises, ze pozadujes dle zakona resit reklamaci bud opravou nebo vymenou za stejny typ HW nebo vracenim $.

BTW: Doufam ze pri tomto pristupu budes pozadovat uhradit naklady spojene s reklamaci, a ze po pripadnem vyreseni/nevyreseni zverejnis firmu.

Edit: Kdyby ti dal "opravenou" kartu, nezapomen si zkontrolovat SN.
Konkretni pripad Reklamoval jsem GK 26.1 30 den vychazi na 26.2 coz je v nedeli. Otazka zni zajit tam v patek (mam pocit ze to musi byt vyrizeno do predchoziho pracovniho dne) nebo az v pondeli hned rano.