Výsledky 1 až 25 z 66

Téma: Reklamacia neuspesna! = UZ UKONCENA -ZAZRAK !

Threaded View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #34
    Voňavoučká Liberty mince Avatar uživatele AjsTi
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Bratislava
    Věk
    49
    Příspěvky
    2 528
    Vliv
    332

    Standardní Re: Reklamacia neuspesna! = UZ UKONCENA -ZAZRAK !

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Prodejce ma ze zakona povinost resit reklamaci bezodkladne => v tomhle pripade po nich muzes chtit kompenzaci jejich zbytecnych odkladu. Navic ja bych si kartu sel klido vyzvednout a velmi peclive bych si zkontroloval kvalitu opravy, pokud se nepletu, bude to nejakej "ruco bastl fujtabl" => odmitl bych to prevzit kvuli nekvalitne provedene oprave => nestinou to do konce lhuty (jelikoz ta uz vyprsela a oni to neopravili jak meli).
    Mno vec sa ma tak , ze som zo Slovenska cesta do Pardubic , nieco stoji , nemyslim len peniaze ale aj cas.Nakolko tam bola odnesena "osobne" prostrednictvom kamarata ,on uz bude vediet ako na nich.
    Mimochodom nieco som nasiel.
    http://i.iinfo.cz/urs-att/p_634-92-112398224456691.htm


    § 19
    (1) S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba,13) je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání.

    (2) V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen pracovník pověřený vyřizovat reklamace.

    (3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

    (4) Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou provozovnu je prodávající povinen k informacím podle § 13 na žádost spotřebitele poskytnout zejména název nebo jméno a adresu prodávajícího, kde může spotřebitel i po ukončení takového prodeje nebo poskytování služeb uplatnit reklamaci.

    EDIT:
    Tak grafika je uz "doma" , myslim ze tu je to uz ukoncene.
    Naposledy upravil AjsTi; 21.02.2006 v 16:11.
    Ked som sa v detstve rozhodoval co budem dalej robit, guglenie bola jasna volba...
    Are you Samuel James Witwicky, descendent of Archibald Witwicky? | The boys thermal levels suggest he wants to mate with the female.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Podobná témata

  1. Zhoreny zdroj a reklamacia
    Založil smoox v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 16
    Poslední příspěvek: 04.08.2005, 10:28
  2. Reklamacia Radeon9600
    Založil WORMBOY v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 3
    Poslední příspěvek: 18.10.2004, 11:00
  3. reklamacia GK v Libre
    Založil Ed Reznor v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 0
    Poslední příspěvek: 07.10.2004, 20:03
  4. dead AMD Athlon XP reklamacia
    Založil IvanBeauty v sekci fóra AMD procesory
    Odpovědí: 25
    Poslední příspěvek: 05.05.2003, 16:39
  5. Reklamacia grafarny
    Založil T@poX v sekci fóra Reklamace a §
    Odpovědí: 4
    Poslední příspěvek: 29.04.2003, 12:00

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •