Ono to snad nema konca kraja.
12:47:21 XYZ: Odběratel svým podpisem stvrzuje souhlas s reklamačním řádem dodavatele.Reklamační oddělení testuje zařízení pouze na závadu uvedenou odběratelem!V případě odstranitelné závady odběratel souhlasí s případnou výměnou zařízení za bezvadný kus se stejnými nebo lepšími parametry.
12:47:35 XYZ: viz Vámi podepsaný protokol o převzetí do RMA
12:52:31 AjsTi: spytam sa este raz viete odstranit zavadu ?
12:53:58 XYZ: samozřejmě
12:54:08 XYZ: viz Vámi podepsaný protokol o převzetí do RMA
12:54:13 AjsTi: a preco ste to doteraz neurobili ?
12:54:21 AjsTi: preco neni ta karta opravena ?
12:54:41 XYZ: již jsem vám tzo vysvětlil
12:54:52 XYZ: pro zrychlení a hlavně zkvalitnění služeb
12:55:09 AjsTi: takze kartu nieje mozne opravit
12:55:20 XYZ: proto vám byla karta vyměněna
12:56:10 AjsTi: takze dostanem 9800PRO 128MB 256bit ?
12:56:15 AjsTi: od sapphire ?
12:57:37 XYZ: ne X700Pro
12:58:07 AjsTi: ale to neni karta ktoru som dal reklamovat , navyse ma len 128bit zbernicu oproti mojej reklamovanej 9800PRO
EDIT:
12:58:36 XYZ: je výkonostně lepší
12:58:57 AjsTi: nie neni a navyse jej cena nekompenzuje cenu mojej karty
13:00:45 XYZ: o ceně 2 roky se nemužeme bavit, protože stávající karta by byla10x dražší
13:01:03 AjsTi: to je ako si kupite auto za 300 000 nejde opravit , za 2 roky sa pokazi a vam servis povie ze vam da auto ine novsie , vykonostne slabsie za 200 000
13:01:22 XYZ: nemužeme srovnavat
13:04:00 AjsTi: akoze nie ?
13:05:03 XYZ: nezlobte se ale nemohu zde s vámi celý den řešit reklamaci standartního průběhu
13:06:00 AjsTi: dobre do 30 dni musi byt opravena , pripadne dana taka ista
13:06:50 XYZ: reklamaci jsme uzavřeli výměnou. můžete se pro ni zastavit
13:08:17 AjsTi: takze dostanem moju 9800PRO uplne novu ?
13:08:27 XYZ: http://www.svethardware.cz/art_doc-2...C0047B184.html
13:08:33 XYZ: x700PRO
13:08:39 XYZ: 256MB
Zabudol som napisat o aku firmu sa jedna je to www.okcomputers.cz