THX: To není teoretický fillrate, ale naměřený. Takže vždy o něco nižší. Vezměme to takhle... pokud se pamatuju, tak 6600GT má nějakých 3800MTxl/s a při oc na 600MHz asi 4500MTxl/s. Má 8 pixel pipelines...

3800/8 = 475
4500/8 = 563

tzn. že výsledky GF6600 ve 3DM05 se oproti teoretickému fillrate liší o 5-7%. Taky vidíme, že čím je jádro "rychlejší", tím je měření méně přesné (zřejmě limitace paměťovou sběrnicí). Pokud 7600GT dává 6600, tak to vydělíme 12ti = 550, připočteme nějakých 7% = 589 a zaokrouhlíme třeba na 600MHz

Pak by se dalo polemizovat o počtu ROPs. Poměr single/multi na 6600GT byl asi 2,7. Na 7600GT je 2,3, což znamená, že jsou si oba výsledky trochu blíž. Není to výrazný rozdíl, ale pokud nebude 7600GT limitována pamětmi víc než 6600GT, tak by to znamenalo, že by měla mít více než 4 ROPs. Tedy šest až osm