Takze jsem tu s update:
- Druhy kus monitoru ma opet spatny pixel (sviti cervene na bilem pozadi - kdyby byl uplne mrtvy tak by to bylo lepsi), budu tedy opet reklamovat.
- Podsviceni je u druheho kusu rovnomerne a nijak zvlast rusive.
- Konektor zdroje je stejny, jakoby to melo kazdou chvili vypadnout, ale nevypadne, je to ok
- Repracky jsou u druheho kusu "pevnejsi", vzadu zmacknete kulata solidni chromovana tlacitka a repracky se odcvaknou, vsechno solidne funguje, vsechno je kovove, je mozne ze u prvniho kusu nebyly dokonale docvaknute.
- Vyskove nastaveni je velmi solidni a dobre vyresene. Prijemne je ze monitor ma vzadu solidni kovovy drzak na ruku. Hodi se i pri prenaseni. (je to 10 kg kovu)
- Zkousel jsem zatim jen pripojeni pres DVI.
- Co se rozliseni a nastaveni tyka, tak v Catalystech je volba prizpusobit rozliseni rozmerum monitoru. Je defaultne zapnuta a plocha 1680 x 1050 je vyuzita automaticky, rozliseni je takto nastaveno i kdyz normalne tyto rozmery nejsou k dispozici. (pocitam ze nVidia umi neco podobneho)
- Pokud je tato volba vypnuta tak mensi rozliseni nez 1024x768 jsou automaticky roztazena na celou plochu (to dela monitor sam a nelze to omezit), u vyssich rozliseni je obraz vycentrovan a okolo cerna plocha.
- Pokud je volba zapnuta tak je obraz automaticky roztahovan vzdy.
- Deformace pri roztazeni obrazu 4:3 na 16:10 je mnohem mene rusiva nez hrani her delanych v aspektu 4:3 na LCD s nativnimi 1280x1024.
- Predtim jsem se negativne vyjadril o rychlosti prekreslovani. Hral jsem hru Hammer and Sickle a tam je caste rychle rolovani celeho obrazu o velke useky (podobne jako u realtime strategii a podobne). Navic je to hra kde se tmave useky stridaji se svetlymi, coz je pro tento typ LCD to nejhorsi. Kazdopadne NFSMW je naprosto bez problemu co se odezvy tyka.