6800 se původně vyráběli jen pro AGP - žádnej můstek není potřeba
6800XT je vlastně 6800LE
6800 se původně vyráběli jen pro AGP - žádnej můstek není potřeba
6800XT je vlastně 6800LE
AMD Athlon II X3 435 ;Asus M2N-E nForce 570 Ultra;Primecooler PC-HP4 SuperSilent Heatpipe + Fan Arctic 9225 PWM;A-Data 2x2GB DDR2 800MHz CL5;Gigabyte GV-R785WF2-2GB,Western Digital 640 AAKS,Optiarc 7203S;NEC 3540A;Creative Audigy 2;Thermaltake Soprano;Coler Master Aerogate III;Enermax MODU82+ 525W;Benq 2420 HDB;Genius SW 5.1 Home Theatre.
Díky, tak to bylo jen mou neinformovanostíPůvodně odeslal Peter5110
![]()
Athlon 64 3400+, Zalman Reserator 1 PLUS s čerpadlem Scite Micra, 1024 MB RAM, 2xSeagate Brracuda 7200.7+ 200GB, HDD Silencer, ASUS GF6800XT@16pip, Dell 2405FPW, Yesico FL-420ATX, Chieftec DA-01BL-D
Athlon XP 1800+@2600+, 256 MB RAM, Samsung 160 GB, MSI GeForce 440MX, HP p1120
u 5900ky by si nikdy neodemknul 16pipek,ma totiz sotva 8
Má čtyři, stejně jako všechny čipy ze série NV3x.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Obecne se udava ze FX 5800/5900 ma 8 pipelines - jenze uz v dobe kdy vysla, bylo v recenzich uvadeny 4 plnohodnotne pipelines + 4 "jaksi" neplnohodnote - tusim ze to ma neco spolecneho pojmy jako 8x0 4x1 (nebo tak nejak) .. kterym sam dost dobre nerozumim - vim, ze by to bylo na delsi povidani, nemas nekde link na clanek ktery toto vysvetluje?Původně odeslal no-X
![]()
Audiotrak Prodigy HD2 (2xOPA2134PA + LT1364) => Little Dot I+ (WE408A + AD8022) => Sennheiser HD555@595
Asus Xonar D1 => Technics SU-A800 => Tesla 2xARN6608 + ARV-104
Ne. Všechny čipy z řady nV3x měly čtyři standardní pipelines, ale některé (FX5800/59x0) měly ROPs, které zvládaly dvě Z/Stencil operace za takt, tedy celkem 8 za takt pro celý čip. Z toho vzniklo marketingových "8x0". Co se týká pixel pipelines, mají všechny čipy této série čtyři, přičemž FX5800/59x0 mají dvě texturovací jednotky na pipeline a FX5200/5300/5500/5600/5700 jednu texturovací jednotku na pipeline.
"8x0" opravdu nemá co dělat s počtem pixel pipelines - vyjádřeno tímhle obratem by G70/7800GTX byla 32x0 a třeba RV530/X1600 8x0.
Je pravda, že nVidia při vydání uvedla do specifikací, že NV30 má osm pixel pipelines, ale skutečná pravda byla odhalena brzy (NV30 nedokáže do frame bufferu vykreslit 8 pixelů za takt; nedokáže ani pracovat s osmi pixely najednou, takže není hledisko, ze kterého by mohla být považována za čip s osmi pp).
Pokud by něco z toho nebylo jasný, můžu to zkusit nějak zjednodušit...
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Jasne 5900 ma 2TMU na 1pixlu.Proto usporadani 8x(ne 0)1 nebo 4x2.Původně odeslal no-X
Proto jsem psal sotva 8Původně odeslal no-X
![]()
Trochu zavádějící je situace ohledně renderovacích pipeline, které ovlivňují fillrate grafického čipu (každá pipeline zpracovává paralelně jeden pixel). Pipeline nejsou v GeForce FX 5800 ani 5900 nijak fyzicky odděleny a v různých situacích se chovají jinak. Podle nVidie emulují tyto VPU "ve většině případů" osm renderovacích pipeline, až na operace se Z-bufferem a stencil bufferem, kdy se čip chová jako kdyby měl 4 pipeline s 2 TMUs. Ve skutečnosti ale téměř všechny dnešní hry používají stencil a Z-buffer čili konfigurace 4x2 je přesnější. Od toho se odvíjí i fillrate, který je při single-texturingu 1,8 Gpixel/s, zatímco při multi-texturingu 3,6 Gtexel/s.Původně odeslal no-X
![]()
![]()
No tohle si muzete doresit po SZ nebo ne? Myslim, ze puvodni dotaz byl zodpovezen, takze tady uz neni co resit.
But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
OK sme hotovy.Původně odeslal Masster
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)