Vážně? Futuremark tvrdí, že 3DMark má simulovat nároky budoucích her...Původně odeslal Haste
Proč tedy používá PP, když vývojáři her se s jeho implementací párali pouze kvůli shaderům GeForce FX a poslední hra, která PP výrazněji používá je FarCry. Od té doby nic. Co tedy 3DMark 06 řekne o nárocích budoucích her, když už ani současné PP téměř nepoužívají? SM4.0 podle současných informací ani PP podporovat nebude, takže směr vývoje je myslím zřejmý. Futuremark přesto PP implementoval a obzvlášť v shaderech používajích dynamic branching. Proč asi Futuremark implementoval PP v shaderech používajících dynamic branching?
Jak tu už jednou padlo, Futuremark pro stíny používá nestandardní D24X8 formát a nutí karty, které jej nepodporují - R520 - (upozorňuji, že D24X8 není třeba pro kompatibilitu s DX9/SM3.0) používat 32bit formát. Proč Futuremark nVidii servíruje pro shadery FP16 až pod nos, zatímco ATi nutí používat pro shadow-mapy 32bitovou texturu?! Pokud Futuremark ustoupil jednomu výrobci, čekal bych, že ustoupí i druhému. Ale ono ne, jednomu se pomůže, druhému se zavaří...




Odpověď s citací