Když je to tak snadný, proč to jediný vývojář nepoužil?Původně odeslal Masster
LosDatlos: situaci s FSAA jsem už někde zmiňoval, docela se to rozebírá na zahraničních fórech - stručně: testujeme s FSAA:
* Testujeme s X850XT-PE -> projede pouze SM2.0-> vyhodí výsledek založený na SM2.0 testech - "protože nepodporuje SM3.0/HDR"
* Testujeme s X1800XT -> projede všechny testy -> vyhodí skóre
* Testujeme s GF7800GTX -> projede pouze SM2.0 -> nevyhodí žádné skóre "protože nepodporuje SM3.0/HDR"
Proč se 3DMark06 ve stejné situaci (=nelze provést SM3.0 testy) chová rozdílně k ATi hardwaru a k nVidia hardwaru? Proč v případě GF7 nevyhodí skóre založené na testech, které je karta schopna projet, jako se děje v případě X850XT-PE? Třeba proto, že by pak skóre GF7 bylo výrazně nižší, než skóre X1800? Proč je ATi penalizována za to, že X1800 nepodporuje D24X8, zatímco nVidii se absence podpory HDR+FSAA toleruje? Nebo proč vývojáři z Futuremarku neimplementovali podporu pro nVidia shader AA, když je to tak skvělá technologie, která by GF7 umožnila kombinaci HDR+FSAA?