No ja hraju spise ve stereu (prostorovej zvuk me moc nebavi, nemam totiz stejny predni a zadni par repreduktoru) a mohu porovnavat Live! a Audigy2ZS.
Co se tyce Live!, tak radeji nez EAX1 a 2 tak to radeji nic. Hrozne umele efekty, dost casto byvaji az prilis vyrazne, zkratka sem na tenhle druh efektu alergickej, na Live sem hral jedine bez EAX. Prastare gamesy v dobach kdy Live byla v kurzu sou celkem poslouchatelne, vetsina novych her co podporuji EAX-HD zni na EAX1 a 2 dost priserne. EAX1 a 2 imho nepodporuji zadne odrazy, pripadne pruchod skrz prekazky a umeji v podstate simulovat pouze jedno prostredi. Simulace probiha tak, ze na obyc. polohove DirectSound3D pridavaji chorus a reverb.
Kdyz sem koupil Audigy byl sem prijemne prekvapen kvalitou EAX-HD. Efekty byvaji celkem vyvazene, navic EAX-HD podporuje simulaci 4? ruznych prostredi najednou, plynuly prechody mezi prostredima, a urcite podporuje nejake zakladni odrazy a pruchody skrz prekazky. V drtive vetsine pripadu hraju na stereo repro a musim rici ze mi to zni velice pekne, napr. u NFS Most Wanted sem mel pocit jako by ty zvukove efekty byly z nejakeho filmu.
Mezi Audigy a X-fi by v soucasnosti nemel byt zadny rozdil, nevim o zadne hre co podporuje EAX-HD5 a ani nevim zda uz ho podporujou ovladace X-Fi. Jedine v cem by mel byt vyrazny rozdil je pri hrani na sluchatkach, X-Fi ma mit nejakej novej sluchatko-mod, osobne sem neslysel - nechcete mi nekdo pucit X-Fi na testovani?![]()
Pak jeste existuji ostatni zvukove karty, diky licencni politice Creative podporuji pouze EAX1 a 2. Zkusenosti mam spise s nejakyma integrovanyma kodekama, kazdopadne sem se bal u nich EAX zapinat, vetsinou je resen softwarove nebo je nasroubovan na nejaky jiny system (Sensaura?) a miva nevalnou kvalitu. Jedina zvukovka ktera mohla Creativum konkurovat byl SoundStorm, jeste drive EAX vyrazne prekonaval A3D od Auralu - vsichni vime kde je ted temhle technologiim konec - v supliku u Creative >:{




Odpověď s citací