a proc by meli chtit doklad? vzhledem k tomu, ze na takovou externi reklamaci nemas pravni narok (a tedy zalezi na konkretni dohode), neni takovy servis nucen se chranit pozadavky na platne zarucni listy atd.Původně odeslal Namornik
a proc by meli chtit doklad? vzhledem k tomu, ze na takovou externi reklamaci nemas pravni narok (a tedy zalezi na konkretni dohode), neni takovy servis nucen se chranit pozadavky na platne zarucni listy atd.Původně odeslal Namornik
i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
"Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."
Presne tak. Pokud se nejedna o zarucni opravu, pak se se servisem uzaviras v podstate smlouvu o oprave veci, kterou jsi jim donesl a v ni stoji, kdo a co je k cemu zavazan (tedy napriklad, ze kdyz po testu pristroje servis zjisti, ze je prakticky neopravitelny, respektive ze jeho oprava vymenou nejakych zakladnich soucastek je nerentabilni, jsem jim treba povinen zaplatit adekvatni - ve smlouve by tato castka mela byt uvedena - sumu, za otestovani, praci mechanika atd.)Původně odeslal riksa
Je pak jen tvou veci, zda na cenu, zpusob opravy, predpokladanou delku opravy atd. pristoupis, nebo pujdes treba jinam.
Rozhodne je dobre si to poradne prostudovat, a hlavne se zamerit na ceny, terminy atd. Ve slusnem servisu by mela na "opravence" vzdy vyznacena predpokladana/maximalni delka veci v oprave, maximalni cena, do ktere jses ochoten vec nechat opravit atd. Nektere servisy (myslim ze to delali u znackovych notebooku si myslim vyhrazovaly u takovychto nezarucnich oprav napr. moznost projet dle serioveho cisla notas, zda neni v jejich databazi napr. odcizenych notasu. Nicmene pokud se jedna o opravu grafiky s pomerne vysokou porizovaci cenou, je vzdy dobre zvazit vsechny podminky, za kterych ti nekdo opravu nabizi a skutecne dobre vyjadrit termin a maximalni cenu. Aby te pak neprekvapilo, ze maj grafiku pul roku a nauctujou si pak 8kk za opravu![]()
Dell E6400 (P8400, 4GB RAM, 500GB 7.2k, NVidia Quadro NVS 160M, Wifi, BT, DVDRW, LED WXGA+)
Dell XPS 1330 Red (T7300, 2GB RAM, 160 GB 7.2k, NVidia GeForce 8400M GS, Wifi, BT, LED WXGA, DVDRW)
IBM T42 (Dothan M745, 1.5GB RAM, 160GB 5.4k, R9600, Wifi, BT, SXGA+, DVDRW)
Nikon D90 + MB-D80, Nikon18-200VR, Nikon 80-200/f2.8, Nikon SB-900, Lowepro, Tenba, Kata, ...
http://www.atty.cz/ - Pražský e-shop a prodejní kancelář e-cigaret
Jestli víš kde (v jakém obchodě) je zakoupena, tak se dá dohledat podle sériového čísla na VGA. Teda pokud už záruka neskončila..
Jo to se sice da, ale ve spouste obchodu ti reknou, ze mas smulu. Nemaji duvod a ani pravni povinnost ti neco dohledavat. V CC by to asi probehlo bez problemu, ale jinde to si fakt nemyslim.Původně odeslal Bomba
CPU Core i5-750 @ 4 GHz, CPU cooler Noctua NH-U12P SE2, Mainboard Gigabyte p55-UD4
Memory 2x2024MB G.Skill RipJaw 2000MHz, GPU MSI GTX460 1GB Cyclone, HDD Intel x25-M 80GB + WD6400aaks
Case Antec P182, PSU Enermax modu82+ 525W, LCD HP LP2475w
No nevím proč zrovna jenom v CC by to mělo být bez problému? třeba v AC vím že to jde bez problému..Původně odeslal Krimi 2000
treba proto, ze pro ten obchod z toho kouka jen prace navic, a v pripade, ze to skutecne dohledaji, tak i dalsi ztrata, ktera nemusi byt kryta v jejich smlouve s dodavatelem.Původně odeslal Bomba
je to samozrejme otazka slusneho pristupu k zakaznikum, ale pouze v nejake rozumne mire
i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
"Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)