Citace Původně odeslal jmatejka
Citace Původně odeslal Ogre
Citace Původně odeslal MV
Citace Původně odeslal jmatejka
Tak je to skutečně pravda, tento problém se u disků Maxtor někdy stává, kolega disk vymění.
Jak jsem jiz psal na icq, mnohokrat dekuji za vyrizeni reklamace. Ocenuji snahu cc i pri reseni nestandardnich situaci a celkovy kladny pristup k zakaznikum Jesteze to tak dopadlo, podobny jiny shop by se hledal tezko
Jojo, ja CC taky fandim, ale co odpovi pan Matejka me opravdu moc zajima... takze opravdu dekuji za pripadnou odpoved.

Mira
Byl bych asi dost smutný, rádi pomáháme zákazníkům, ale musí to být fér z obou stran.
Jestli tu odpoved chapu spravne, tak by jste byl smutny ze zakaznik chce proplatit naklady na dopravu, kdyz vyrobek nezkolaboval jeho vinou?? Vzdyt on je pak vlasnte trestan za to, ze se s vyrobkem neco stalo...

Z druhe strany kdyz nebude reklamace opravnena, tak prece jenom naklady jsou k tizi zakaznika...

Z druhe strany chapu Vas, vim ze kupa zakazniku se chova vuci prodejci nefer.

Pravdou je ze ja ted musim reklamovat digital kvuli necemu v objektivu (nejake smeti uvnitr a nechapu jak se tam mohlo dostat, ale stava se to a servisy to akorat procisti) a opravdu se mi do servisu v Praze nechce, mam to celych 100 km z Pardubic. Mimoto ted mi to narusi cely plan straveni svatku vanocnich, protoze do CR jedu na dovolenou a v UK je to dopravou jeste co se ceny tyce horsi (to kdybych vyuzil reklamace zde)... Takze fakt nevim co si myslet, jestli svevolne vyhazovat penize za to ze jsem si koupil fotak, u ktereho doslo k zavade... Samo sebou ze se zkusim domluvit s prodejcem at si to posle sam...