Citace Původně odeslal IntEx
Tak to je tedy velmi sproste jednani a nastesti jsem se s nim jeste nesetkal. Popravde receno bych si ale v situaci te firmy, ktera z daneho velkoobchodu nakupuje, nenechal "kalit na hlavu", idkyz to rikam ja jako spotrebitel, kteremu jde o jediny disk a ne treba o usly zisk vetsi firmy.

Ad. zakonik - Nechci se tady hadat o presnem zneni a hledat kdejakou skulinku, nahodil jsem to jenom jako "kladivo" na opravdu neseriozni firmy, ke kterym CZC rozhodne neradim.

Ale pro uplnost:
§622 (2) Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu,
aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující
právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva
přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže
však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo
pro větší počet vad věc řádně užívat.
Ja teda povazuji vymenu za novy kus jako nasledek neopravitelne vady, takze si myslim, ze by se to tak uhadat dalo, ale je to uz opravdu "vysirka".
Mas samozrejme ve sve citaci pravdu, ale cituj mi prosim "neodstranitelne vady" u disku, ktere se musi resit vymenou? Je to spis na pravni diskuzi, je malo veci z oboru elektroniky a techniky, ktere jsou slozeny ze soucastek a ktere se nedaji zprovoznit - privezt vymenou soucastky/stek k opetovne bezchybne funkci, to ze je obcas "oprava" takoveto veci nerentabilni (tedy ze vymena je levnejsi nez oprava), neznamena, ze mene seriozni obchod toto nemuze vyuzit k neprospechu zakaznika/ k prospechu svemu

Ale jinak ti samozrejme rozumim, chapu tvuj problem a jako problem bych jej tez pocitoval, jen jsem upozornoval, ze zrovna CZC se vetsinou podle mych informaci pokousi o seriozni pristup k zakaznikovi, ma nastaveny a podporuje nadstandartni mechanizmy reklamace (rychla vymena, vymena za jine zbozi, forma priplatku/doplatku a obecne funguje "domluva k oboustrane spokojenosti" atd atd)