Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 33

Téma: Geforce 7800GTX 512MB benches

  1. #1

    Standardní Geforce 7800GTX 512MB benches

    Jestli to tady už bylo tak sorry
    http://www.xtremesystems.org/forums/...ad.php?t=79623






    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  2. #2
    Member Avatar uživatele OCZ
    Založen
    10.05.2003
    Bydliště
    Praha / Opařany
    Věk
    38
    Příspěvky
    252
    Vliv
    0

    Standardní

    Kód:
    Sampsa :  I'm at 625/1890 with default cooling

  3. #3
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    7800GTX je teda prvni kartou, co pokorila 10k v 3DMarku 05 na default co?

    Postoval jsem to sice uz vedle, ale co



    F.E.A.R 1600x1200 4xAA/16xAF vsechno na max. vertical sync. off


    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  4. #4

    Standardní

    Citace Původně odeslal Masster
    7800GTX je teda prvni kartou, co pokorila 10k v 3DMarku 05 na default co?
    Kde?
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  5. #5
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    Citace Původně odeslal no-X
    Citace Původně odeslal Masster
    7800GTX je teda prvni kartou, co pokorila 10k v 3DMarku 05 na default co?
    Kde?
    Na to si budes jeste muset pockat, NDA
    Jen jeste muzu rict, ze ten vysledek se bude tykat XFX karty, ktera ma jadro na 580
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  6. #6

    Standardní

    Co jsem viděl výsledky z XFX, tak >10000 dala až po přetaktování.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  7. #7

    Standardní

    jako by to nebylo jedno, ATI má ještě co zlepšovat co se týče výkonů, u nvidie bych si tak už nefandil.
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  8. #8
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  9. #9
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  10. #10

    Standardní

    DigitLife (na Catalyst 5.10a a FW81.87): grafy / text

    edit:

    DriverHeaven - Catalyst 5.11 / FW 81.89 beta
    Hexus - Catalyst 5.11 / FW 81.89 beta
    Anandtech
    Guru 3D
    TechReport
    Firingsquad
    Hothardware
    BitTech
    HardOCP
    Bjorn3D

    edit2: netušíte někdo, jak může být GTX512 v Battlefield2 o cca 55% rychlejší, než GTX256
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  11. #11
    Senior Member Avatar uživatele MK2
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Slovakia - Šurany
    Příspěvky
    1 701
    Vliv
    294

    Standardní

    v Battlefield 2 je rozdiel medzi 256 a 512mb Gtx jasny, nakolko vyuziva aj vacsiu pamet a aj obrovsky narast hrubeho vykonu. Mna skorej sokla graficka narocnost v novych hrach ako som videl z testu na www.anandtech.com, napr. Black and white 2, sila
    X2 6000+ AM2 3,3ghz 1,375v (3,433ghz 1,45v) || Abit KN9 Nf4 ultra AM2,Xpertvision 9600GT 512mb 650/1800@760/2000, 2x2gb A-data 800+ Extremme ddr2@950mhz cl5(resp.980mhz pri 3,433ghz cpu), Maxtor MaxlineIII 300GB,DVD RW-DL Asus 1608P3S,SB AUDIGY 2ZS Platinum,Benq - notebook keyboard,mouse Genius netscroll optical USB,monitor 17`Nokia 720C,Fortron 650w,Vista Ultimate SP1

  12. #12

    Standardní

    Citace Původně odeslal MK2
    v Battlefield 2 je rozdiel medzi 256 a 512mb Gtx jasny, nakolko vyuziva aj vacsiu pamet a aj obrovsky narast hrubeho vykonu.
    512MB GTX je na jádře rychlejší o 28% a na pamětech o 42%. Tzn. maximální možný nárůst z vyšších frekvencí by mohl být 42%.

    Paměť navíc G70 v BF2 taky výrazný nárůst výkonu nepřináší:



    Ve skutečnosti ten rozdíl vůbec jasný není (v 2048*1536 je to dokonce >61%).
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  13. #13
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    No jeste review B3D
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  14. #14
    Senior Member Avatar uživatele MK2
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Slovakia - Šurany
    Příspěvky
    1 701
    Vliv
    294

    Standardní

    Citace Původně odeslal no-X
    512MB GTX je na jádře rychlejší o 28% a na pamětech o 42%. Tzn. maximální možný nárůst z vyšších frekvencí by mohl být 42%.

    Paměť navíc G70 v BF2 taky výrazný nárůst výkonu nepřináší:

    Ve skutečnosti ten rozdíl vůbec jasný není (v 2048*1536 je to dokonce >61%).
    je to trosku nejasne, ale co ked 512mb gtx smakuje tomuto enginu az o tolko lepsie, ze velkost pamete a ta vysoka frekvencia zvysuje vykon az prilis,
    Dam za priklad pretaktovavanie obyc. grafky ani nie gtx, pri urcitych frekvenciach bol narast vykonu vacsi ako by sa dalo vyratat z narastu frekvencie, ked clovek postupne pridaval frekvenciu, pri urcitom pridani frekvencie bol skok viditelne vacsi ako pri predoslom zvyseni(ak zvysujes frekvenciu po cca 10mhz). Ak si inak vezmes do uvahy aj to ze efektivita platformy 7800GTX dostava plnu stavu prave tym potrebnym narastom frekvencie, vykon moze narast pri urcitom takte az podozrivo rychlo.
    Asi najpravdepodobnejsie je aj tak vysvetlenie ze 512mb gtx ma nieco optimalizovanejsie v driveroch ako 256mb pre urcite hry
    X2 6000+ AM2 3,3ghz 1,375v (3,433ghz 1,45v) || Abit KN9 Nf4 ultra AM2,Xpertvision 9600GT 512mb 650/1800@760/2000, 2x2gb A-data 800+ Extremme ddr2@950mhz cl5(resp.980mhz pri 3,433ghz cpu), Maxtor MaxlineIII 300GB,DVD RW-DL Asus 1608P3S,SB AUDIGY 2ZS Platinum,Benq - notebook keyboard,mouse Genius netscroll optical USB,monitor 17`Nokia 720C,Fortron 650w,Vista Ultimate SP1

  15. #15

    Standardní

    Citace Původně odeslal MK2
    je to trosku nejasne, ale co ked 512mb gtx smakuje tomuto enginu az o tolko lepsie, ze velkost pamete a ta vysoka frekvencia zvysuje vykon az prilis,
    Rozdílem mezi 256 a 512MB to být nemůže, nenaměřili mezi nimi rozdíl ani celý 1FPS.
    Citace Původně odeslal MK2
    Dam za priklad pretaktovavanie obyc. grafky ani nie gtx, pri urcitych frekvenciach bol narast vykonu vacsi ako by sa dalo vyratat z narastu frekvencie, ked clovek postupne pridaval frekvenciu, pri urcitom pridani frekvencie bol skok viditelne vacsi ako pri predoslom zvyseni(ak zvysujes frekvenciu po cca 10mhz).
    Tohle bývá způsobeno spíš tím, že se frekvence nezmění vždy přesně o 10MHz, ale jednou např. o 7,5MHz, podruhý o 12,5MHz atp. Konkrétně když v riva tuneru na 7800GTX256 nastavíš 451MHz, poběží ti jádro ve skutečnosti na 459MHz atp., proto ty skoky
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  16. #16
    Senior Member
    Založen
    23.06.2003
    Bydliště
    Amstelveen
    Příspěvky
    1 061
    Vliv
    280

    Standardní

    A nebude to nahodou tym ze u 512GTX bezi aj PS, aj VS aj ROP na 580mhz? (no teda aspon sa mi zdalo ze niekde pisali ze je to tak a ze vsetky tri bezia na rovnakej frekvencii)
    3570K, 16G, x25-m, itx
    xj40

  17. #17

    Standardní

    Myslím, že taky ne GTX256MB běží vertex shadery na 470, GTX512MB na 550, takže je rozdíl ještě menší (17%). A taky by to neodpovídalo tomu, že rozdíl roste s rozlišením (pro vertex shader je prakticky jedno, jestli je scéna renderována v 800*600 nebo 1600*1200, takže pokud by byl limitující výkon vertex shaderu, byl by rozdíl konstantní nezávisle na rozlišení).
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  18. #18
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Standardní

    Inac tato verzia G70 je pouzita aj u PS3 cipu. 550 Mhz jadro, 0,11um co sa lisi je, ze tam je 512RAM pre celu konzolu a pomalejsie pametove pripojenie. (128bit)

    Myslim, ze preto je aj ich dostupnost tak obmedzena ak su produkovane ako PS3 cipy ...tu je to len taka bokovka aby boli stale najlepsi.

  19. #19

    Standardní

    Nemají být čipy do PS3 vyráběný na 90nm?
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  20. #20
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Standardní

    nj, asi jo nepametam presne. Aj Cell ma byt 65nm a zatim nist moc 0,90nm

    Skoda, ze v PC nemozno zmerat ako by Cell vyuzil tuto Ultru, hlavne ich spolupraca. Urcite by to zlozilo secky 3dmark rekordy...

  21. #21
    Member mince
    Založen
    12.05.2004
    Bydliště
    Větřní (okres Č. Krumlov)
    Příspěvky
    235
    Vliv
    259

    Standardní

    Jestli ten zvyseny vykon nebude aj timhle:

    "In reality, the NVIDIA GeForce 7800 GTX 512 graphics card had its core redesigned with some tweaks to the layout, to improve the overall processing flow. It also now has a 512 Bbit wide bus."

    "On the 7800 GTX 512, the internal bus is able to transfer 512 Bits of data per clock, because of its double data rate capability. External data transfers remain 256 Bit wide, so transfers to and from the 512 MB frame buffer memory remain the same."

    http://graphics.tomshardware.com/gra...tx_512-01.html
    DFI LP UT nF3 250GB |AMD Sempron 2600+@2500MHz |1024MB DDR400|Leadtek GF6800STD@16pipe@380/866 (11700b - 03, 4600b - 05)|Maxtor DM10 160GB + IBM DTLA307030|Silicon Image ATA133 RAID|Logitech MX1000 Laser

  22. #22

    Standardní

    Nechci dělat předčasný závěry, ještě se na to podívám, ale podle vyjádření nVidie není G70 GTX512 ani nová revize jádra, natož aby obsahovala změny tohoto charakteru. Rozdíl má být akorát v pokročilejším výrobním procesu.

    Další důvody, proč tomu tak není:

    1) stejný rozměry čipu
    2) stejný výkon při stejné frekvenci
    3) po takhle výrazných změnách by dali čipu alespoň jiný kódový označení

    Jednou je tvrzeno, že je sběrnice čipu 512bitová a podruhý, že přenese 512 bitů v taktu, protože je DDR. Trochu blbost, ne?
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  23. #23

  24. #24

    Standardní

    Nějak nechápu proč tam nedali 5.11 catalysty.. lame
    ASUS Rampage II GENE + Intel i7-920 @ 3.8 GHz + Noctua NH-U12P SE1366
    6GB RAM OCZ Intel Extreme XMP 1600MHz / Gainward Geforce GTX470 SLI
    1x30GB SSD OCZ Vertex Turbo (system) / 2x30GB SSD OCZ Vertex RAID 0 (games)
    23.6" Acer GD245HQBID + 3D Vision / PSU Nexus RX-8500 850W / Asus OC STATION

  25. #25
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    355

    Standardní

    Citace Původně odeslal Spajdr
    Nějak nechápu proč tam nedali 5.11 catalysty.. lame
    Jedná se tedy o Radeon X850XT PE zastupující starší generaci high-endu ATi (bohužel jen s ovladači Catalyst 5.9) a dále o Radeon X1800XL. Ten byl stejně jako XTčko testován na betaverzi ovladačů Catalyst 5.10a, protože se 5.11 objevily až po dokončení recenze.
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •