Zjisti si, jaký optimalizace používá Catalyst AI, a pak přijdeš na to, že je téměř nemožný, aby nastala situace, kterou popisuješ. Většina optimalizací se dá použít beze změny na všechny hry běhající pod jedním enginem a dojde k nárůstu výkonu ve všech hrách - nepamatuju se, že by byť jedinkrát došlo k tomu, že by to někdy nějaké aplikaci ublížilo. A tady jde o jeden engine, jednu hru, pouze o odlišnou verzi a najednou ty optimalizace nejen nepomůžou , ale dokonce stahnou framerate o třetinu? Až přijdeš na konkrétní způsob, jakým by k tomu mohlo dojít, rád si ho přečtu, ale ať nad tím přemýšlím jak nad tím přemýšlím, nedokážu si představit, že by LOD kalkulace nebo shader replacement při úpravě kódu, která vede k optimalizaci běhu hry, mohly způsobit třetinový propad ve výkonu. Texture LOD přináší rozdíly na úrovni procent, takže ten by rozhodně 35% rozdíl nezpůsobil a pokud by byly použité jiné shadery, pak by shader replacement prostě nefungoval a nepřinesl by nárůst výkonu, ale ani propadPůvodně odeslal Masster
![]()




Odpověď s citací