5900 je dobrá když jí vypneš SHADERY 2.0 a dáš třeba jen 1.4 To je pak ukrutně rychá. a 1280x960(někdy i 1600x1200) max detal se shadery 1.4 vypadá furt ve většině her líp, jak 1024x768 medium detail se shadery 2.0 nemůžu si pomoct. Jsou tu vyjímky jako BF2, který shadery 2.0 vyžadujou a tam hold musíte udělat kompromis a 6600 je v takovejch situacích bijec s 2x takovym fps. Já jsem přecházel z 5900xt @ 515 jádro 950 paměť na 6800le a i neodemčená a netaktovaná byla v situacích se shadery 2.0 podstatně rychlejší a 6600gt by měla být ještě o chlup lepší.

A co se týče toho 6600 vs 9800, tak přecházet v tomhle případě na 6600 je zhovadilost. Jak už tu zaznělo, v náročnejch scénách jsou vyrovnaný. A to hlavně proto, že 6600 je 8/3 a 9800 je 8/4. Má teda o jednu vertex jednotku víc + ještě ta 256bit sběrnice. Radeona taktlýho na pamětech na 700mhz prostě v prostupnosti 6600 nikdy nedá, to by musela dát 1400mhz.