Citace Původně odeslal no-X
Citace Původně odeslal MadCap
neexistuje ziadna moderna hra co by nevedela zapnut AA/AF takze netrep
Libovolná hra, která používá HDR (FP render targets, render to texture) nepoběží na NV40/G70/R3xx/R4xx s MSAA...
Toto je pravda, s AA je to osemetne, pokial nato developer nemysli od zaciatku. Prakticky jedine pure SSAA je takmer "bezproblemovy"...
Citace Původně odeslal Haste
nez to Master smazne
Toto je moj piesocek.

EDIT:
Citace Původně odeslal Haste
Je pravda, ze jsou hry u kterych to nezapnes vubec, ale ze by to melo souvislost s HDR ?
Ak je HDR realizovany cez FP render targets (co je vcelku prirodzene z hladiska implementacie), tak veru ziaden sucasny "consumer" level HW nie je schopny multisamplingu v ROPs, ked je ako output pozadovana FP precision.