Citace Původně odeslal Anatolij
Už jsem to pořešil ... neuvážlivě jsem tam párkrát použil funkci pow. Jejich odstraněním to jede 12x rychleji EDIT: Nahrazení jednoho foru lineárním
Kolem tech math funkci se vyplati trochu pobadat a porozhlidnout se, co vsechno knihovny nabizi. Nekdy krome floatovyho powu sou k dispozici treba pow2 na mocniny 2ky, pow10 na mocniny desitky nebo powi s integrovym mocnitelem, kery sou rychlejsi. Na obyc kvadrat pisu proste a*a.

Dal je dobry naky kratky casto pouzivany fce oznacit klicovym slovem inline nebo je napsat jako makra, ono to volani a predavani parametru taky neco zabere (typ. priklad pouziti treba pro putpixel).

Pokud pouzivas naku GCC tak zkus este parametry
-funroll-all-loops -frerun-loop-opt -ffast-math -fomit-frame-pointer

a march jak rikal fox, napr.
-march=pentium3 -mmmx -msse