Výsledky 1 až 7 z 7

Téma: Prosba o radu: ZDROJ + DESKA + CPU = K.O.

  1. #1
    Member Avatar uživatele -melda-
    Založen
    22.12.2003
    Bydliště
    PRAHA 9, (Jindř. Hradec)
    Věk
    49
    Příspěvky
    250
    Vliv
    267

    Standardní Prosba o radu: ZDROJ + DESKA + CPU = K.O.

    Ahoj,
    věděl by někdo poradit?
    Známej nakoupil komponenty, sestavil PC. Po 2 měsících při serfování po netu ohňostroj a tak vše vytrhnul ze zdi. Výsledek: Zdroj, deska a cpu mrtvé.
    Problém je, že zdroj a deska byly nakoupeny v jedné firmě a CPU v úplně jiné.
    Jak toto reklamovat, případně jak postupovat?
    V první firmě vše uznali (doneslo se jim tam celé PC) a avizovali, že CPU je také mrtvé a že si ho bude muset známej vyreklamovat sám v té druhé firmě. Je tohle běžný postup? Proč by náklady reklamace měla nést firma, jejíž komponenta za celý "výbuch" určitě nemůže, navíc neumím si představit, že druhá firma reklamaci uzná....

    Díky moc za rady.

    i7-2600K, LGA1155

  2. #2

    Standardní

    Ja myslim, ze v pripade zdroju, kdyz vyhori komponenty by mela skodu nahrazovat firma kde byl koupeny zdroj.
    CPU Core i5-750 @ 4 GHz, CPU cooler Noctua NH-U12P SE2, Mainboard Gigabyte p55-UD4
    Memory 2x2024MB G.Skill RipJaw 2000MHz, GPU MSI GTX460 1GB Cyclone, HDD Intel x25-M 80GB + WD6400aaks
    Case
    Antec P182, PSU Enermax modu82+ 525W, LCD HP LP2475w


  3. #3
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Otazka zni, co je pro tebe jednodussi. Vzit CPU a (pokud na nem neni nic poskozeno vizualne) vyreklamovat jej u prodejce, nebo resit skodu zpusobenou zdrojem a pozadovat nahradu CPU od !vyrobce! zdroje. Prodejce totiz nenese zodpovednost za zpusobene skody(pokud je samo nezpusobi sam), tu nese vyrobce (pripadne zprostredkovane dodavatel do CR).
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  4. #4
    Member Avatar uživatele -melda-
    Založen
    22.12.2003
    Bydliště
    PRAHA 9, (Jindř. Hradec)
    Věk
    49
    Příspěvky
    250
    Vliv
    267

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Otazka zni, co je pro tebe jednodussi. Vzit CPU a (pokud na nem neni nic poskozeno vizualne) vyreklamovat jej u prodejce, nebo resit skodu zpusobenou zdrojem a pozadovat nahradu CPU od !vyrobce! zdroje. Prodejce totiz nenese zodpovednost za zpusobene skody(pokud je samo nezpusobi sam), tu nese vyrobce (pripadne zprostredkovane dodavatel do CR).
    Je pravda, že reklamaci řeším já, to je radosti
    CPU jsem zatím neviděl, chci se do obchodu vypravit, až budu vědět co a jak... Tzn. že nejdřív zkusit A a pak kdyžtak B.

    2 Jezevec:
    Jestli to dobře chápu, tak by prodejce nemusel uznat reklamaci desky, bylo-li by prokázáno zavinění zdrojem a nechat mne, ať si náhradu vymáhám na výrobci tohoto zdroje

    i7-2600K, LGA1155

  5. #5
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Da se to tak rict, je ovsem otazka, zda ti to prodal jako "komplet" ... . Prodejce obecne odpovida pouze za vady vyrobku, ale uz ne za skody, ktere vyrobek zpusobi. Druha vec je, ze pokud neni napriklad k vyrobku dodan cesky navod, nese za to odpovednost prave prodejce a jde to obejit trebas tak, ze "ale ja nemam zadnej manual, kde by bylo zakazano pripojit disk primo do sazuvky".
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  6. #6
    Member Avatar uživatele -melda-
    Založen
    22.12.2003
    Bydliště
    PRAHA 9, (Jindř. Hradec)
    Věk
    49
    Příspěvky
    250
    Vliv
    267

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Da se to tak rict, je ovsem otazka, zda ti to prodal jako "komplet" ... . Prodejce obecne odpovida pouze za vady vyrobku, ale uz ne za skody, ktere vyrobek zpusobi. Druha vec je, ze pokud neni napriklad k vyrobku dodan cesky navod, nese za to odpovednost prave prodejce a jde to obejit trebas tak, ze "ale ja nemam zadnej manual, kde by bylo zakazano pripojit disk primo do sazuvky".
    Koupeno to bylo po komponentech a složeno až doma, takže výrobek není jeden (jako sestava) ale je jich x (každá komponenta) - už tomu kapím
    AMD by tedy mělo poslat nový CPU mně a fakturu do Eurocase. V praxi by to bylo asi dost komplikované a náročné a zřejmě se na to moc nehraje. Škoda, pač pak by si výrobci zdrojů dávali většího bacha...

    Díky za tvůj čas

    i7-2600K, LGA1155

  7. #7
    Member Avatar uživatele -melda-
    Založen
    22.12.2003
    Bydliště
    PRAHA 9, (Jindř. Hradec)
    Věk
    49
    Příspěvky
    250
    Vliv
    267

    Standardní

    Varianta A dopadla bez obtíží. Na CPU nebyla jediná viditelná známka poškození a proběhla okamžitá výměna kus za kus.

    i7-2600K, LGA1155

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •