Výsledky 1 až 7 z 7

Téma: dotaz ohledne AA a AF

  1. #1
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní dotaz ohledne AA a AF

    nevim kam to zaradit ale muj dotaz je asi takovy... existuje nejkay program, ktery by byl schopny rozpoznat aktualni frame rate ve hrach\3D a pri nastaveni minimlani hranice dejme tomu 40FPS by dokazal nastavit AA a AF na takovou hodnotu aby byl obraz co "nejhezci" a zaroven FPS nekleslo pod danou hranici ? pokud uz neco takoveho exituje nahodte pliz link
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  2. #2

    Standardní

    sci-fi ....
    Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
    Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
    Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
    Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".

  3. #3
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní

    heh .. no to mozna ano, ale kazdopadne by to docela ulehcilo situaci lidem kteri hraji, hraji ajk narocne hry, tak hry mene narocne a chteji mit hezky obraz... preci jen urcity krok tady je k tomu ulehceni ze si pro urcitou hru muze uzivatel nastavit AA AF a podobne. maloktera hra ma ale konstatni FPS, navic se misu porad neco prepinat atd.. takhle by se to delo samo...
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  4. #4

    Standardní

    tak urob nejakz sposob ako menit AA/AF on the fly tym mozes zacat, potom pokracuj tym AI inak profily v ovladacoch ti cosi hovoria? nastavis raz pre kazdu hru a je to
    Sound (Sennheiser HD 580 + Meier Corda Move) just great
    Workstation (Intel i5 4590 + Noctua DH14×Asus Z97-A×24GB DDR3×480GB Sanmsung 850 Pro + 1TB WD + 1TB WD + 1TB Samsung+×MSI N760 TF 2GD5/OC ×Enermax Pro82+ 425W×Antec Solo Modded×Dell UltraSharp U2713HM 27"×Logitech MX3200×Inspire T3030) not so silent anymore
    Photo (Sony A6000×32GB SD×stuff×Crumpler Long Schlong+Tenba D-15c×Velbon V2000×Lomo LC-A) creative
    Notebook (IBM ThinkPad T420s×nejaká i5×240GB Samsung 850Pro×8GB RAM×dve baterky×blabla) mobile
    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem), už můžete i "anonymně".

  5. #5
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní

    no.. vyzdyt o tom jsme se uz zminoval.. ze to je urcity krok kupredu kazdopadne porad musis nekam klikat a menit a navic neni hra , ktera by mela konstatni FPS a nni vyjimkou propad treba na polovinu, kolikrat tretinu bezneho FPS v te dane hre zeano
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

  6. #6

    Standardní

    MadCap: Sci-fi to není, ATi a nVidia si s touhle technologií hrály už začátkem roku 2004, třeba se i dočkáme

    -Ja8k1-:
    Citace Původně odeslal no-X
    Dynamic AntiAliasing (DAA):

    Nejde o nový typ FSAA, ale pouze o automatickou regulaci úrovně antialiasingu. Samotná regulace má vycházet z aktuální snímkové frekvence. Jde o zajímavý nápad, ale v praxi se může objevit řada problémů. Vezměme to popořadě:

    • statické objekty: v případě, že jsou na scéně přítomny nějaké objekty, které se nemění (např. nějaké 3D logo), pak změna úrovně FSAA bude mít za následek změnu vzhledu tohoto objektu, který by měl být neměnný (u klasických pohybujících se objektů tento problém není, neboť během pohybu není oko schopno tyto změny zaznamenat). Tedy; při změně FPS dojde ke změně úrovně FSAA, čímž se bude měnit zubatost hran - takže náš objekt bude stále měnit strukturu okrajů, což samozřejmě bude působit velmi rušivě.

    • úroveň FSAA: pokud bychom se měli soustředit na samotné úrovně FSAA, které budou podle aktuální snímkové frekvence měněny, pak dojdeme k závěru, že jako maximum můžeme použít cca např. 6 vzorků, nižší hodnotu 4 vzorky a nejnižší 2 vzorky. To je ale celkem chudý výběr; nelze tedy zajistit, aby byla kolísavost snímkové frekvence vyrovnána úměrně k úrovni antialiasingu. (nemožnost homogenně vyhladit kolísavost FPS i aliasing)

    • mezistupně: nejjednodušší řešení je použít neceločíselné vzorkování, tedy postupné přechody mezi jednotlivými úrovněmi FSAA. Neceločíselné vzorkování je ale ve své podstatě sdílení vzorků mezi sousedními pixely, tedy něco jako např. Quincunx. Výsledkem by tedy byla proměnlivá ostrost obrazu během různě náročných scén, což je neakceptovatelné.

    • praxe: další potencionálním problémem je benchmarkování. Není to problematika implementace DAA, ale nemožnost srovnání dvou různých karet po stránce výkonu s aktivovaným DAA. Zatímco na jedné kartě může být framerate nižší, ale může být použit vyšší stupeň FSAA (~vyšší kvalita obrazu), druhá karta bude po stránce čísel vypadat lépe, neboť poskytla vyšší framerate. Toto dává obrovské možnosti v cheatování v ovladačích, protože není možné ukládat všechny snímky vyrenderované v průběhu celého benchmarku (pro porovnání kvality). Tím by byl značně ovlivněn průběh celého benchmarku (zatížení systému ukládáním snímků by znehodnotilo objektivitu benchmarku). Ve výsledku by pak mohlo jít o další marketingový tah, neboť vyšší úrovně vyhlazování by nemusely být (kvůli cíleným výsledkům) v testu vůbec použity.

    další (konkrétní) informace najdeš v tomto dokumentu
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele -Ja8k1-
    Založen
    19.10.2002
    Bydliště
    Havířov
    Věk
    39
    Příspěvky
    2 256
    Vliv
    299

    Standardní

    Citace Původně odeslal no-X
    MadCap: Sci-fi to není, ATi a nVidia si s touhle technologií hrály už začátkem roku 2004, třeba se i dočkáme

    -Ja8k1-:
    Citace Původně odeslal no-X
    Dynamic AntiAliasing (DAA):

    Nejde o nový typ FSAA, ale pouze o automatickou regulaci úrovně antialiasingu. Samotná regulace má vycházet z aktuální snímkové frekvence. Jde o zajímavý nápad, ale v praxi se může objevit řada problémů. Vezměme to popořadě:

    • statické objekty: v případě, že jsou na scéně přítomny nějaké objekty, které se nemění (např. nějaké 3D logo), pak změna úrovně FSAA bude mít za následek změnu vzhledu tohoto objektu, který by měl být neměnný (u klasických pohybujících se objektů tento problém není, neboť během pohybu není oko schopno tyto změny zaznamenat). Tedy; při změně FPS dojde ke změně úrovně FSAA, čímž se bude měnit zubatost hran - takže náš objekt bude stále měnit strukturu okrajů, což samozřejmě bude působit velmi rušivě.

    • úroveň FSAA: pokud bychom se měli soustředit na samotné úrovně FSAA, které budou podle aktuální snímkové frekvence měněny, pak dojdeme k závěru, že jako maximum můžeme použít cca např. 6 vzorků, nižší hodnotu 4 vzorky a nejnižší 2 vzorky. To je ale celkem chudý výběr; nelze tedy zajistit, aby byla kolísavost snímkové frekvence vyrovnána úměrně k úrovni antialiasingu. (nemožnost homogenně vyhladit kolísavost FPS i aliasing)

    • mezistupně: nejjednodušší řešení je použít neceločíselné vzorkování, tedy postupné přechody mezi jednotlivými úrovněmi FSAA. Neceločíselné vzorkování je ale ve své podstatě sdílení vzorků mezi sousedními pixely, tedy něco jako např. Quincunx. Výsledkem by tedy byla proměnlivá ostrost obrazu během různě náročných scén, což je neakceptovatelné.

    • praxe: další potencionálním problémem je benchmarkování. Není to problematika implementace DAA, ale nemožnost srovnání dvou různých karet po stránce výkonu s aktivovaným DAA. Zatímco na jedné kartě může být framerate nižší, ale může být použit vyšší stupeň FSAA (~vyšší kvalita obrazu), druhá karta bude po stránce čísel vypadat lépe, neboť poskytla vyšší framerate. Toto dává obrovské možnosti v cheatování v ovladačích, protože není možné ukládat všechny snímky vyrenderované v průběhu celého benchmarku (pro porovnání kvality). Tím by byl značně ovlivněn průběh celého benchmarku (zatížení systému ukládáním snímků by znehodnotilo objektivitu benchmarku). Ve výsledku by pak mohlo jít o další marketingový tah, neboť vyšší úrovně vyhlazování by nemusely být (kvůli cíleným výsledkům) v testu vůbec použity.

    další (konkrétní) informace najdeš v tomto dokumentu
    k tomu poslednimu... proste by se pod DAA nebenchmarkovalo, nebo by se to nedalo pouzit z objektivni zbytekje asi pravda, kazdopadne za skousku by to stalo
    Desktop:
    DFI LanParty SLI-DR (7.04-2BTA ) \\ AMD A64 4000+(Naked) @ 230*12_1,5V\\ Thermaltake XP90cu+92fan PAPST\\ ASUS EXTREME 6800Ultra 256Mb 2TD(R.I.P.) nahrada Inno 7600GST 500\1400 @ 630\1900 (pencilmod)\\ 2*1024MB CORSAIR DDR460\\ Seagate Barracuda 7200.7 200GB S-ATA 8MB cache+WD RAPTOR 74GB 10.000 ot.+SAMSUNG HD120IJ S-ata2 \\ LG SuperMulti GSA-4120B \\ SAMSUNG Flopy 3,5 palce \\Alien UV-Boost Netzteil 500 Watt - black \\ Thermaltake ARMOR 8000SWB Series\\ Viewsonic Ve500 15\"LCD \\ Revoltec Light Board Series XL - black \\ Logitech MX700
    Mobile: HP Pavilion dv6560ec (Turion64 X2 2x1,8ghz, 2x1gb DDR2 667 kingston, M8400GS(400\400 @ 560\500), 12cell battery, Windows7cz)

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •