Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Výsledky 26 až 36 z 36

Téma: R500 (Xbox 360 VPU)

  1. #26
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    294

    Standardní

    Citace Původně odeslal Mirek
    pristup, kdy si vsechna data sceny ulozim do display listu (seznamu) a pak teprve provadim operace, jako treba reseni viditelnosti ...
    Toto je imho vcelku jasna & jednoducha definicia deferred renderingu. Nic viac za tym netreba hladat. Skratka sa caka na moment, kedy je znama kompletna geometria sceny - samotny ("pixel")rendering je dovtedy oddialeny (= deferred). Co sa stane v momente, kedy je tato informacia k dispozicii, zavisi uz na konkretnej architekture (predsortovanie polygonov podla hlbky, ich zadelovanie do tiles, atd...).
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  2. #27

    Standardní

    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  3. #28

  4. #29
    Banned Avatar uživatele Semik
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    SOM NACIONALISTA!
    Věk
    45
    Příspěvky
    2 604
    Vliv
    0

    Standardní

    Tak konkretne tento screen je upravovany ...potvrdili to sami vyrobci. tie fasady domov su real.

  5. #30

    Standardní

    Link?
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  6. #31

  7. #32

    Standardní

    XBOX 360 to be Carmacks Primary Development Platform

    id Software's John Carmack has often commented that his engines target a particular feature set of a graphics board and he uses a certain boards for his primary development; for instance the Doom3 engine was initially targeted towards the features enabled by the GeForce 256 series of graphics processors, but overtime that was incremented to DirectX8 and 9 level boards, with NVIDIA's 5800 (NV30) being his primary development platform for a while. What has always been clear is that the PC, and the capabilities of PC graphics, was id's primary target market and development platform. From John's keynote speech, transcribed here by Beyond3D forum member aaaaa00, it would appear that this is likely to change, in the interim at least:

    Citace Původně odeslal John Carmack
    In the last couple weeks I actually have started working on an XBOX 360. Most of the upcoming graphics development work will be starting on that initially. It’s worth going into the reasons for that decision on there. To be clear, the PC platform will be released at least at the same time if not earlier than any of the consoles but we are putting a good deal more effort towards making sure that the development process goes smoothly onto them.
    Beyond3D
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  8. #33

    Standardní Re: R500 (Xbox 360 VPU)

    docela by me zajimalo, jak si xenos vede oproti dnesni generaci GPU a jestli dokaze jeste neco do budoucna nabidnout tj. jestli se bude graficky vzhled dnesnich her na X360 jeste nejak vyrazne vylepsovat ci jiz narazi na sve limity...

  9. #34

    Standardní Re: R500 (Xbox 360 VPU)

    Citace Původně odeslal Q Zobrazit příspěvek
    docela by me zajimalo, jak si xenos vede oproti dnesni generaci GPU a jestli dokaze jeste neco do budoucna nabidnout tj. jestli se bude graficky vzhled dnesnich her na X360 jeste nejak vyrazne vylepsovat ci jiz narazi na sve limity...
    Na sve limity narazi a vzdy narazel. Optimalizovat musis i na nejrychlejsi existujici system. Tady ale narazime na 2 zasadni otazky. Grafika jako takova a technologie jako jeji prostrednik.

    Pokud myslis vzhled her na X360 z hlediska hrace, potom se jiste dockame jeste hodne zajimavych her, ktere budou vypadat opravdu fantasticky a lepe i nez hry na PC s 8800Ultra ve SLI.

    Co se ale tyce primo rychlosti a vypocetniho potencialu Xenosu, potom (kdyz nepocitam FSAA) jej PC grafiky uz davno predbehly.

    Proc to rozdeluju? Protoze herni grafika zdaleka neni jenom o rychlosti hardwaru, ale predevsim o programovatelnosti. Jinymi slovy, kazdy efekt se da udelat rychle i pomalu, pricemz vizualni vysledek je temer totozny a na pohled faktasticka grafika nemusi byt vzdy pocitana tak, jak by se na prvni pohled zdalo Jde tady predevsim o duvtip vyvojaru/designeru a cit pro optimalizace. Vetsi problem je spis ve velikosti pameti, ale to je obecny problem vsech konzoli...
    Black holes are where God divided by zero. - Steven Wright
    2600K s AC HF14 | P8P67Deluxe s 16GB DDR3 | GTX1080 s LP2480zx | EVO850 s ICH10R | X-Fi s HD555 | TripleXtreme 360 s HPPS+ | Windows 10 + 7

  10. #35

    Standardní Re: R500 (Xbox 360 VPU)

    Xenos je při stejné frekvenci s desktopovými produkty výkonnostně mezi R520 (X1800XT) a R580 (X1900XT). Jak zmínil Haste, vše grafické "navíc" oproti desktopu pramení z optimalziací a flexibility čipu.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  11. #36

    Standardní Re: R500 (Xbox 360 VPU)

    nevim jak moc se na vykonosti podili EDRAM, ale vcetne ni by mohl byt v urcitych operacich jiste velmi vykony...nicmene mohu potvrdit, ze takova filtrace textur u vetsiny her zatim rozhodne neni nijak vysoka, coz sem cekal, ze bude lepsi...

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •