Dobrý den ,koupil jsem si digitální fotoaparát CANON A95 u výše uvedené firmy odkaz: http://www.mavexshop.cz/good.php?goodId=668 ,nechal jsem si jej poslat dobírkou u české pošty obchodním balíkem .
Balík mi přišel na druhý den ,zaplatil jsem jej a s kamády jsme krabici otevřely ,ve vnitř byla tam krabice s foťákem ''obě krabice nebyly nijak poškozené'' ,ale krabice CANONu nebyla nijak zapečetená ,což mě ale zase tak moc nepřekvapilo ,ale překvapila mě skutečnost že u fotoaparátu nebylo instalační CD se softwaerem a drivery.Což by být mělo .A hlavně na foťáku jsem našel vadu ,která mě šokovala!! viz foto:
http://www1.inmail.cz/UFS.htm?ID=390...yWYDF7t55J4RxW .
Tak jsem jim hned psal na ICQ co mi to poslaly ,ale odpověď jsem nedostal ,tak jsem jim druhý den poslal e-mail :
-přišel mi od vás včera foťák CANON PowerShot
> A95,psal jsem vám včera na ICQ ohledně jeho vady poškození těla přistroje
> ,ale asi vám ta zpráva nedorazila nebo co :§ .Tady máte fotku ,jak
> poškození
> vypadá ( je ukázáno červenými šipkami )
> Jinak jsem zjistil ,že se v krabici nenalézá ani instalační CD se
> softwérem
> ,který je součástí balení ,dodané CD CANON ,kreté v krabici bylo
> neobsahuje
> ani Driver ,který je potřebný pro synchronizaci s pc. Proto žádám o
> reklamaci v plné víši .Výměnou za stejný kus fotoaparátu nebo navrácení
> peněz.
> Prosím o rychlou odpověď !
> S pozdravem ,.....
Odpověď MAVEX
> Dobrý den,z Vámi poslaných fotek je zřejmé že fotoaparát je po pádu,toto
> se
> ale nemohlo stát u nás,jelikož fotoaparát před odesláním k Vám prochází
> dvojstupňovou kontrolou a oba naši pracovníci by takto poškozený
> fotoaparát
> neposlali.Takže problém musel nastat na Vaší straně.Petr Schinzel
Má odpověď
Dobrý den,
máte pravdu v tom, že z fotek je zřejmé že fotoaparát je po pádu, tohle si
myslím i já a právě proto jsem se rozhodl tento přístroj reklamovat. Obal
ani krabice totiž nebyly poškozené a přístroj přece vykazoval to, že byl
poškozen, snad jen pro tohle je dobře že u rozbalování balíku od vaší firmy
bylo pár mých přátel kteří jako já byli zvědaví jaký to bude fotoaparát -
takže v případě potřeby budu mít svědky na to že Vámi zaslaný fotografický
přístroj byl poškozen jíž při dodání, zatím se jen omezím na reklamu Vaší
firmy na internetu, aby lidé jako jsem já věděli co od Vaší firmy mohou
očekávat. Sdělte mi odpověď jak jste se rozhodli ve věci mé reklamace, ať se
mohu podle toho zařídit.
Odpověď MAVEX
skutečnost se má tak, jak píšete. Obal, tzn. krabice od výrobku
nevykazovala při expedici v naší prodejně žádné poškození, stejně tak jako
její obsah vč. fotoaparátu samotného.
Z předchozího odstavce tedy vyplývá náš názor na celou věc a
svědectví je možné i na naší straně.
Co se týká Vašeho výroku na reklamu naší firmy, je bezpředmětné,
nesoudné a zbytečné hanit jméno naší firmy. Ničemu si tím nepomůžete a
vystavujete se postihu od naší firmy.
Poraďte co mám dělat když mi fotoaparát přišel poškozený a MAVEX svou chybu neuznává a svedl to na mne :c/