Jak lze opravit chybu 81000365, 8100035b nebo 80072EFD?

Pokud se nemůžete přihlásit k programu MSN Messenger, je možné, že nastavení připojení v programu MSN Messenger zabraňuje v připojení ke službě Microsoft® .NET Passport nebo Microsoft® .NET Messenger Service. Poradce při potížích s připojením v programu MSN Messenger může často tyto potíže najít a vyřešit. Poradce se spustí automaticky v případě, že program MSN Messenger zjistí potíže s připojením. Pokud se rozhodnete poradce nepoužít nebo pokud potíže s připojením nevyřeší, můžete vyzkoušet následující postupy:

1. V nabídce Nástroje klepněte na příkaz Možnosti.
2. V levém podokně klepněte na položku Připojení.
3. V části Nastavení připojení klepněte na tlačítko Testovat připojení.

Pokud povolíte, aby Poradce při potížích s připojením prozkoumal váš systém, provede test případných potíží s připojením a ohlásí kroky, které můžete provést k jejich vyřešení.
4. Volitelné: Provedení pokročilého řešení potíží

Chcete-li řešit potíže se specifickým typem připojení, klepněte na možnost Upřesnit nastavení. V dialogovém okně Upřesnit možnosti připojení zkontrolujte, zda je nastavení pro konkrétní typ připojení správné. Chcete-li testovat připojení, klepněte na tlačítko Testovat připojení. Klepněte na tlačítko OK a potom znovu na tlačítko OK.
5. Klepněte na tlačítko OK.

Pokud zvolíte toto nastavení, program MSN Messenger bude používat nastavení připojení aplikace Microsoft® Internet Explorer, je-li to možné.
6. Zkuste se znovu přihlásit k programu MSN Messenger.