Citace Původně odeslal Semik
AA ako jedina moznost Mno neni druha moznost, zdvihnut rozlisenie tak, aby pre ludske oko uz hrany boli nevyditelne
Zacnime hrat v 3000x2000 ...alebo viac? ..AA je prezitok.

Skorej haluz, ale musi byt aj iny sposob ako AA, aby to vyzeralo realne .. v Killzone2 na ps3 je to riesene ako ? (ked zoberiete do uvahy, ze to je real game )
aliasing je v obrazu patrný do rozlišení cca 4000*3000, ale dost osob ho může vnímat i při vyšších rozlišeních. U malých dětí prý až do rozlišení ~8000-12000 pixelů Krom toho, že tohle do monitoru moc snadno nenacpeš, by byly nároky na systém naprosto šílený, takže FSAA je i tak elegantnější řešení.

AA není přežitek, ani marketing. Viz

Independence®2500

* Open Architecture
* System Level Parallel Rendering Architecture (SLPRA™)
* Scalable Performance to 10+ Gigapixels/sec and 35 Million Meshed Triangles/sec
* Clarity FSAA with Up to 64 SPS FSAA
* QXGA Video Output Support with Genlock and Stereo Support
* Anisotropic Filtering Support
* Geocentric (WGS-84) Coordinate System Support with Extended Visibility Range of over 100 Nautical Miles
* Z++ Enhanced Depth Buffer Precision
* 12-bit Sub-pixel Precision
...
...
...
http://www.quantum3d.com/products/In...ependence1.htm

Citace Původně odeslal Sherpa
Citace Původně odeslal no-X
Tak nejako si nemozem pomoct ale tie benchmarky su viac ako zavadzajuce. Testovat dve najvykonnejsie grafiky v rozliseniach 1024x768 a 1280x1024 Potom sa necudujem, ze vyhra aj ATI, ved tam je hlavna brzda CPU. Keby tak radsej otestovali 1600x1200...
Netestovali to s LCD?