Původně odeslal Spajdr
Mám dojem, že se všichni zblázniliPůvodně odeslal svaca
Hratelnost je věcí vývojářů hry a ne vývoje 3D jádra. Reagujete, jako kdyby byla úroveň FSAA nastavená v driverech nepřímo úměrná hratelnosti.
Všichni pořád chtějí 3.0 shadery, 128bit (FP32), ale že cca 10% pixelů v obraze má úplně špatnou barvu (když to řeknu zjednodušeně), tak to nevadí nikomu. Marketing umí dělat věci
Když se podíváte na profi simulátory, je nějakých 24-32 vzorků na pixel standard a jsou i řešení s >/=64 vzorky. Asi to nějaký opodstatnění mít bude
Můžu hodit pár ukázek - screenshoty z UT2004, který se všem tak líbily - (tady a tady) FSAA cca 16-32x (je to jpeg, nedá se to přesně vykoukat). Nebo Q3A s FSAA (RGSS) 8x
a ještě jedna ukázka: bez FSAA
s FSAA 12x (gamma-corrected sparse MS)
není mezi tím větší rozdíl, než mezi FP24 a FP32?
Ještě jeden obrázek CrossFire kompozitoru (je to Xilinx Spartan):
kdyby obrázek nefungoval, je to tady: http://www.hardware.fr/articles/573/page2.html