No a na paní Bohunkovou by IMHO bylo vhodné upozornit Ministerstvo financí ČR, protože její postup odporuje platným daňovým zákonům ČR, čímž (pokud by měla být její praxe aplikována) se prodejce vystavuje postihům právě ze strany finančního úřadu při kontrole... Je krásně vidět, že paní Bohunková a jí podobní mají rozsáhlé znalosti občanského zákoníku a oblasti zákona na ochranu spotřebitele (což se v jejich postavení samo předpokládá), nicméně daňařina jim říká úplný kulový... stejně jako já vím o trestním právu akorát to, že existuje, ale ve svém oboru jsem na tom "krapet" líp.
Hele, nechci se hádat, ale jestliže to po nás vyžaduje zákon o DPH, tak to prostě vyžadovat musíme a hotovo... A když na nás přijde ČOI, tak jim prostě ukážeme příslušná ustanovení zákona o DPH!
EDIT: ta slova o tom, že stačí doručit písemně odstoupení od smlouvy a není potřeba vracet zboží si mám jako vyložit tak, že zákazník mi zašle po týdnu dopis, že odstupuje od smlouvy... pak bude zboží ještě třeba půl roku užívat, pak ho skutečně pošle zpět a bude se odvolávat, že poslal odstoupení od smlouvy písemně včasLOL , tak to je fakt dobře napsaný...
EDIT2: prodejce není oprávněn podmiňovat vrácení zboží ŽÁDNÝMI podmínkami... další kopanec jako prase... já jako prodejce si minimálně dovoluji podmínit vrácení peněz kompletností zboží a jeho nepoškozením... (možná pí Bohunková pokládá takové věci za samozřejmost, bohužel někteří zákazníci h.o.v.a.d.a nee)
EDIT3: já si to nemůžu odpustit, ale musím znovu komentovat odbornost některých pracovníků ČOI... jeden z nich tvrdil kolegovi asi před měsícem, že musíme zákazníkovi vrátit peníze do 10ti dnů i když to nekupoval přes net a zboží bylo ke všemu bezvadné, prostě se mu znelíbilo... asi se pracovník ČOI zhlédl v některých hypermarketech(na prodejnu následně dorazila kontrola a neshledala žádné pochybení - aspoň tito terénní pracovníci věděli co a jak).






Odpověď s citací