narazil sem na problem, mam aplikaci s hlavnim oknem, v nem udelany progressbar z Canvasu, zaregistrovany jako Observer vypocetni casti, ktera je odvozena od InputStream a defacto cte z BufferedInputStream, provede vypocet na prectenych datech a vraci novy.. tuhle tridu poustim do AudioSystem.write().. problem je ten, ze sice progressbaru chodi updaty i s potrebnejma informacema o prubehu, nastavuje si svoje promenny pro zobrazeni spravny pozice, ale cely okno je v prubehu vypoctu jakoby vytuhly a dokud se pocita, grafika se neobnovuje, ovsem vypisy pres System.out.print fungujou a prubeh tam sledovat muzu..
vi nekdo jak se s tim vyporadat? predpokladam, ze to bude chtit nejak predelat vsechno do vlaken a nastavit priority, ten AudioSystem.write() je spoustenej uvnitr run() threadu s nastavenou nejnizsi prioritou..
diky
PS: jeste pro upresneni, pokud se nic nepocita a AudioSystem.write() je pusteny na nejakym obyc, treba FileInputStreamu tak za stejnych podminek progressbar funguje pekne, pokud necham prioritu jeho threadu na normalu tak uz obcas vynecha dilek (jsou delany pres drawLine a ne pres drawRectangle), ovsem zarazenim nizke priority se to spravi.. pokud ovsem muj InputStream pocita, cely je to zatuhly a dilek se objevi az ten posledni po skonceni vypoctu![]()