Stránka 1 z 3 123 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 51

Téma: Nekonecne reklamovanie?? - Reklamovanie odstranitelnyx zavad

  1. #1

    Standardní Nekonecne reklamovanie?? - Reklamovanie odstranitelnyx zavad

    Mno zistoval som zistoval a dako som sa dozvedel len jednu vec a chcel by som si potvrdit ci je to tak:

    Ak reklamujem vyrobok niekolko krat(viac ako 3), na ktorom sa moze kazit stale daco ine(zda sa to mozno pekna blbost, ale priatelka reklamovala obuv a mala po kazdy krat pokazene daco ine), mam vobec dake pravo odstupit od zmluvy?

    Jedine co som nasiel je ze ked reklamujem neodstranitelne chyby alebo viacej odstranitelnyx xyb ?naraz? tak mozem odstupit od zmluvy.

    A este jedna vec: ak som spravne poxopil mozem odstupit od zmluvy do 6 mesiacov od zakupenia vyrobku. Da sa daco robit s tym ak som o tejto moznosti nevedel a nebol som na nu upozorneny aj ked som sa na to predavaca pytal a ten mi povedal ze peniaze mi vrati jedine ak budem reklamovat tu istu chybu 3x a ze ina moznost neexistuje(cize zatajil pravdu)?

    Vdaka za vsetky rady.

  2. #2

    Standardní

    no já měl dojem, že u ás v ČR je to tak, že pokud se objeví 3x po sobě stejná závada (i odstranitelná) považuje se poté za neodstranitelnou a ty máš právo odstoupit od kupní smlouvy (kdy si strany vracejí svá plnění, tj. oni prachy, ty výrobek). Nevim jak u vás v SR, ale asi to budete mít stejný. Ale počkej, až se vyjádří třeba Jezevec, ten se přeci jen vyzná víc.

    Jo a co se týče toho zatajování, řekl bych, že platí kouzelná formulka "Neznalost neomlouvá", takže v tomto ohledu smůla.

  3. #3

    Standardní

    je to presne tak, 3x stejna zavada a mas narok na penize zpatky...
    je sranda, ze tohle jsem slysel prave od ex kolegu z Monimy (zname, ze jo)

  4. #4

    Standardní

    No ale cisto teoreticky ak by vyrobok mal !postupne! 30x roznych chyb tak ho musim 30x reklamovat a nemam pravo na vratenie penazi? Toto ma presnejsie zaujima. Inak tie zakony v CR a SR sa mi zdaju velmi podobne(ak nie uplne rovnake) co sa tyka tohto. Skuste plz na toto najst odpoved

  5. #5

    Standardní

    v takovym pripade bys asi byl v <>

  6. #6

    Standardní

    Citace Původně odeslal Octopuss
    v takovym pripade bys asi byl v <>
    presne a pokud je to odstranitelna vada a tudiz nedostanes novy vyrobek, tak se ani neprodluzuje nova zaruka To je lepsi na tom vyrobku ...... ne, nechci dostat BAN za navadeni k urcitym cinnostem

  7. #7

    Standardní

    vsichni asi vime a v takovym pripade by se nikdo snad ani nemoh zlobit

  8. #8
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Takze opakovana vada (i jine casti vyrobku) muze byt duvodem k odstoupeni od smlouvy.

    Zduvodneni: Pro opakovane vady nemohu vyrobek radne uzivat ... .

    Pokud se prodejce cuka vymenit za novy kus/vratit penize, tak tvrde pozadovat veskere nahrady spojene s reklamaci + pripadne nahrady skod (pr: rozbily se mi boty a ja je nutne potreboval, odmitli jste zapujcku po dobu reklamace => pujcil sem si v pujcovne, stalo 2k => zaplatite 2k).

    To ze jeco nevis, je ciste tvuj problem, krom 14ti deni lhuty na vraceni pri nakupu pres net te prodejce nemusi poucovat o tvych pravech.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  9. #9
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Nevím jak třeba u bot, ale v branži mobilních telefonů je na území ČR běžně uznáváno:
    3 stejné vady nebo neodstranitelná vada nebo nedostatek náhradních dílů -> vrácení peněz
    4 různé vady -> vrácení peněz

    Má to však jednu podmínku:
    Ty vady musí být uznány (u mobilů uznává autorizovaný servis, protože prodejce nemá právo do mobilu jakkoliv HW nebo SW zasahovat).

    k 6ti měsícům:
    Skutečně nevím, jak to funguje v SR, ale zase to vztáhnu na mobily, když nám příjde zákazník do 6ti měsíců od nákupu a pouze reklamuje telefon, tak telefon pošleme do servisu na opravu, protože je to pro nás jako prodejce samozřejmě nejjednodušší a nebudeme zákoše upozorňovat, že může odstoupit od smlouvy, bychom byli asi padlí na palici... V případě kdy chce odstoupit od smlouvy, posíláme mobil taky do servisu, jenže žádáme servis pouze o vyjádření, zda se jedná opravdu o vadu (jako prodejci jsem tak blbí, že to fakt nemůžeme kvalifikovaně posoudit - resp. můžeme, ale bez razítka servisu nedostaneme dobropis od dodavatele ).

    Pokud jsi o dané možnosti nevěděl, tak máš asi smolíka, pokud jsi na tuto možnost nebyl upozorněn máš asi taky smolíka, protože třeba ObčZ v ČR nabízí zákazníkovi možnost výběru zda prachy/slevu/opravu/výměnu, ale mám pocit hraničící s jistotou, že nikde není napsáno, že by prodejce musel zákazníka přímo upozornit na všechny možnosti!

    Každopádně se neboj, že bys musel něco reklamovat 30x... 4x a dost - to fakt stačí, navíc 30 reklamací by bylo velmi pádným důkazem, že výrobek nelze řádně používat.
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  10. #10

    Standardní

    UFF. fakt vycerpavajuca odpoved. MOC MOC VDAKA!

    Len k tym 6 mesiacom. Sa mi zda ze tam musi predajca dokazat ze chybu(vadu) vyrobku sposobil majitel.

    Inak este raz vdak all

    Uz v tom dufam budem mat jasno.
    Len pre istotu: Kupim daco/ pokazi sa to za 5 mesiacov. dam to reklamovat s tym ze ak reklamacia bude uznana tak nech mi vratia peniaze. Funguje to takto? Lebo mam pocit ze keby sa take daco stalo tak sa mi predajca vysmeje.
    P4 2.8@3.1 Prescott(478), MSI PT880 Neo, 2x512 DDR 333MHz DualCH, 2x60GB 7200 2MBcahce IBM(Hitachi) Pata RAID, Inno3D GeForce6800le 256MB DDR3, 8/4@16/6, 300/1000@360@1100

  11. #11
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Funguje to presne takhle, pokud se vada projevi do 6ti mesicu, pohlizi se na ni jako kdyby tam byla uz v dobe prodeje a prodejce tim vlastne porusil povinost te o ni informovat (a prodat vyrobek trebas se slevou). V pripade sporu je dukazni bremeno na prodejci => on musi prokazat, ze dana vada muze vzniknout pouze spatnou (= v rozporu s navodem) manipulaci. Pokud je moznot, ze vada vznikne jinak (napr chcipne chip = pravdepodobne byl vadny uz z vyroby).
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  12. #12
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    282

    Standardní

    no já teda nevím...zakony jsem četl xkrát, ale při rozporu s kupní smlouvou (prvních 6 měsíců od prodeje)

    Kód:
    V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou &#40;dále jen "rozpor s kupní smlouvou"&#41;, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
    takže NEJDŘÍV nový kus/opravený kus a TEPRVE POTOM když to není možné, může zákazník chtít peníze zpět...

    a mimochodem...je tam taková měnší díra v zákoně...protože opravit zboží lze i výměnou...

  13. #13

    Standardní

    Citace Původně odeslal MaWa
    no já teda nevím...zakony jsem četl xkrát, ale při rozporu s kupní smlouvou (prvních 6 měsíců od prodeje)

    Kód:
    V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou &#40;dále jen "rozpor s kupní smlouvou"&#41;, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
    takže NEJDŘÍV nový kus/opravený kus a TEPRVE POTOM když to není možné, může zákazník chtít peníze zpět...

    a mimochodem...je tam taková měnší díra v zákoně...protože opravit zboží lze i výměnou...

    No kdyz zbozi "opravi" vymenou, tak mas zase 2 roky zaruku, protoze si dostal novej kus.... jestli to ja chapu dobre.






    Ale chci se optat podle ceho se ridite tema 6 mesici Jakej to je paragraf Prece jenom mi prijde divny, ze bych prisel do kramu, ze se mi cvaka HDD a ze chci vratit prachy, protoze do 6 mesicu na to mam narok. Jak znam nektere obchodniky, tak bych asi rychle proletel zavrenejma vstupnima dverma
    -=][Jops[cz][=-
    a wvvvvo tom to nejni

  14. #14
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    282

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jops
    No kdyz zbozi "opravi" vymenou, tak mas zase 2 roky zaruku, protoze si dostal novej kus.... jestli to ja chapu dobre.

    Ale chci se optat podle ceho se ridite tema 6 mesici Jakej to je paragraf Prece jenom mi prijde divny, ze bych prisel do kramu, ze se mi cvaka HDD a ze chci vratit prachy, protoze do 6 mesicu na to mam narok. Jak znam nektere obchodniky, tak bych asi rychle proletel zavrenejma vstupnima dverma
    samozrejme, zaruka bezi od zacatku...ale to neni jadrem tohoto sporu...

    k druhemu odstavci...myslim, ze kazdy alespon trochu normalni obchodnik bude souhlasit s vracenim penez pokud na to jako zakaznik mas skutecne dle zakona pravo...a do 6mesicu na to narok NEMAS, alespon ne "hned", viz muj predchazejici prispevek...

    jinak do 6 mesicu - rozpor s kupni smlouvou
    po 6 mesicich - záruka

    oboje se resi trochu jinak s tim, ze do 6 mesicu ma spise silnejsi pozici zakaznik, po 6 mesicich ma spise silnejsi pozici prodavajici...

  15. #15
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    no, ja bych mozna vyvratil nektere myty, ktere se tu objevily:

    1) vymena neni oprava
    oboji je zpusob reseni odpovednosti prodavajiciho za vady veci. zakon o oprave a vymene hovori oddelene a stanovi pro ne ruzna prava a povinnosti (treba "obnoveni" zaruky u vymeny, coz u opravy neni). oprava z povahy veci znamena, ze kupujici po reklamaci dostane zpet identickou vec, kterou koupil - u vymeny nikoliv.

    2) zaruka nepocina bezet po skonceni 6 mesicni lhuty pro rozpor s kupni smlouvou
    prodavajici nese dva druhy odpovednosti za vady. jednak je to vlastni odpovednost za vadu veci, ktera trva nekonecne dlouho (tedy ne 24 mesicu, ale po celou dobu trvani pravniho vztahu zalozeneho na kupni smlouve) a jednak odpovednost za vady vyplyvajici ze zarucni odpovednosti.
    jinymi slovy, ta prvni odpovednost spociva v tom, ze v prodavajici odpovida za vady veci, ktere vec ma v okamziku predani veci kupujicimu; ta druha spociva v zavazku prodavajiciho, ze vada nevznikne v nejake lhute (u nas 24 mesicu).
    institut rozporu s kupni smlouvy tedy neni nic jineho nez fikce, ze vada, ktera se vyskytne v prubehu prvnich 6 mesicu po predani veci kupujicimu, existovala jiz v dobe predani teto veci. jinymi slovy, rozpor s kupni smlouvou nahrazuje po 6 mesicu zarucni odpovednost odpovednosti za vady prodane veci.

    3) prava pri uplatneni rozporu s kupni smlouvou
    zakon zde (§ 616 odst. 3) rika nasledujici: kupujici ma dle sve volby narok na odstraneni vady opravou ci vymenou, a to bez zbytecneho odkladu (cili z logiky veci mene nez 30 dni). neni-li takovy postup mozny, ma kupujici pravo na primerenou slevu z kupni ceny anebo pravo na odstoupeni od smlouvy, opet, dle sveho vyberu.
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  16. #16
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    2MaWa: Rozdil v postaveni zakos vs prodejce je minimalni. Spis bych rekl naopak, pokud uplatnuji rozpor s kupni smlouvou, mas moznost mi dat novy kus v pripade neostranitelny vady, coz v pripade reklamace nemas, pokud s tim nebudu souhlasit.
    A co si budem rikat, v oboru o ktery nam jde predevsim (IT) lze za neodstranitelnou povazovat temer kazdou vadu.

    EDIT:
    § 597

    ... jde-li o vadu, která činí věc neupotřebitelnou, má též právo
    od smlouvy odstoupit.
    Takze ani v pripade uplatneni vady pri kopi nemas narok mi vnutit vymenu, muzes mi ji nabidnout.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  17. #17
    Senior Member Avatar uživatele MaWa
    Založen
    29.11.2003
    Bydliště
    Ústí nad Labem
    Věk
    42
    Příspěvky
    1 100
    Vliv
    282

    Standardní

    ad riksa...

    ad 1) asi jsem se spatne vyjadril..mel jsem na mysli to, ze "oprava" se muze vyresit "vymenou" s tim ze samozrejme zaruka je od zacatku...ono je to jenom dobre, protoze jsou taci experti co odpali grafiku, reknou ze ze zakona maji pravo urcit si jak bude reklamace provedena, reknou ze chteji OPRAVU, nacez ja jim udelam opravu vymenou a odpovedi mi je kyselej ksicht...njn na hrubej pytel hruba zaplata...

    ad 2) rikal jsem nekde neco jineho mozna jsem to zjednodusene napsal...

    ad 3) jj presne tak...

    ad jezevec...jo, mas pravdu (v prvnim dostavci)...asi jsem zrovna premejslel nad necim jinym kdyz jsem vyplodil takovou blbinu

    a druhej dostavec & citace... a to je odkud ? rekl bych ze paragraf 597 je trochu neco jineho nez par. 616...prvni je o kupni smlouve obecne, kdezto to druhe (tzn to co nas zajima), je prave o te "shode s kupni smlouvou"...

  18. #18
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    2mawa: to nebyla kritika tebe, to bylo jen par bodu obecne k teto diskusi

    ad § 597: to je presne to, o cem jsem ve svem predchozim postu mluvil - to je ustanoveni, ktere zakotvuje odpovednost prodavajiciho za vady existujici jiz v dobe predani kupujicimu.
    zaroven je ale zapotrebi dodat, ze vzhledem k zasade specialis derogat generali (tj, specialni uprava se pouzije pred obecnou), se v pripade rozporu s kupni smlouvou pouzije §616 a 597 pouze podpurne a jenom v rozsahu, v jakem neni kryt 616
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  19. #19
    mrtvej brouk mince Avatar uživatele mISHA
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    pardubice
    Příspěvky
    7 264
    Vliv
    357

    Standardní

    tak ja bych mel take dotaz. sveho casu jsem koupil asi 3 mesice stary telefon ( samozrejme vcetne zarucniho listu ), ktery dotycny dostal nejspis ke svemu pausalu vymenou za upsani se na dalsi dva roky. tento telefon jsem jiz 2x reklamoval kvuli poskozene klavesnici a nyni me ( mesic pred koncem zaruky ) ceka treti reklamace.

    samozrejme je mi jasne, ze muzu opet nechat vymenit klavesnici a jet dal uz mimo zaruku. nicmene me zajima moznost, jestli by se telefon nedal v ramci treti stejne vady promenit za novy model ( penize nechci ).

    neznam ale hodnotu telefonu, kterou mel v dobe nakupu a chybi mi k nemu prislusenstvi ( lepe receno externi fotoaparat ). jinak mam kompletni baleni.

    jak v tomto pripade postupovat?
    zaklepal nozickama, ale nastesti predtim stihl uvalet svou kulicku

  20. #20
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Obavam se ze pokud nemas komplet tak mas smulu. Predpokladem jakekoli vymeny je, ze vratis kompletni baleni. Samo zkusit to muzes, ale zapomen ze ti to budou menit v servisu. Musel bys nejak kontaktovat operatora a ten si nejspis overi zda si na smlouvu nejakej mobil dostal a zjisti ze nikoli ....

    Tudiz jednodussi varianta = pres puvodniho majitele. Problem je, ze nemas zadny kupni doklad => mohou tvrdit, ze telefon mel hodnotu 1Kc a ze ti teda 1Kc vrati.

    Tohle by me taky docela zajimalo, vetsina tech mobilu je prodana za nejakou "vyhodnesi" cenu. Podle me se tahle cena bude povazovat za puvodni cenu (i kdyby to bylo 1Kc). Ono by mohlo byt vubec zajimavy overit, zda ma operator vubec zivnost na prodej .

    Jinak by to mel byt vpodstate standardni reklamace => nechas si potvrdit v servisu ze jde o treti stejnou vadu (! NEnechas si to opravit !) => muzes odstoupit od smlouvy, pripadne zadat vymenu za jiny odpovidajici vyrobek. Tvym problemem v tomhle pripade muze byt prave to, ze nemas v ruce zadny doklad.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  21. #21
    mrtvej brouk mince Avatar uživatele mISHA
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    pardubice
    Příspěvky
    7 264
    Vliv
    357

    Standardní

    kompletni baleni to neni, ale myslim, ze fotacek bych za 300 sehnal, coz by nemusel byt problem.

    puvodniho majitele bych vicemene take mohl kontaktovat a zeptat se.

    jinak poprve jsem to mel v servisu, podruhe ( pac servis je v praze ) jsem to zanesl primo k operatorovi ( znackova prodejna - uz vite, o ktereho operatora jde? ). takze ted bych to nejspise zanesl taktez k operatorovi s timto pozadavkem ( ale stavim se tam a zeptam se primo ).
    zaklepal nozickama, ale nastesti predtim stihl uvalet svou kulicku

  22. #22
    mrtvej brouk mince Avatar uživatele mISHA
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    pardubice
    Příspěvky
    7 264
    Vliv
    357

    Standardní

    tak jsem se byl zeptat primo ve znackove prodejne. s reklamaci v tomto smyslu ( neopravovat, pouze napsat vyjadreni ) by nemel byt problem. penize snad nevraceji, ale nabizeji mi ve stejne tride hromadu telefonu ( necham si okopirovat aktualni seznam, az tam s tim telefonem pujdu ). dokonce by nemel byt problem ani s tim, ze mi chybi externi fotoaparat.
    zaklepal nozickama, ale nastesti predtim stihl uvalet svou kulicku

  23. #23
    mrtvej brouk mince Avatar uživatele mISHA
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    pardubice
    Příspěvky
    7 264
    Vliv
    357

    Standardní

    tak pro klid duse jsem si externi fotoaparat sehnal, tzn mam kompletni baleni. zitra jdu do prodejny vyridit nalezitosti. reklamace mi byla uznana
    zaklepal nozickama, ale nastesti predtim stihl uvalet svou kulicku

  24. #24
    Senior Member Avatar uživatele jago
    Založen
    03.02.2003
    Bydliště
    Pardubice
    Příspěvky
    616
    Vliv
    279

    Standardní Re: Nekonecne reklamovanie?? - Reklamovanie odstranitelnyx zavad

    Citace Původně odeslal riksa

    3) prava pri uplatneni rozporu s kupni smlouvou
    zakon zde (§ 616 odst. 3) rika nasledujici: kupujici ma dle sve volby narok na odstraneni vady opravou ci vymenou, a to bez zbytecneho odkladu (cili z logiky veci mene nez 30 dni). neni-li takovy postup mozny, ma kupujici pravo na primerenou slevu z kupni ceny anebo pravo na odstoupeni od smlouvy, opet, dle sveho vyberu.
    Takze teda pokud to chápu správně, pošlu li do 6ti mesíců od koupi výrobek na reklamaci, rovnou jim tam přibalím vyjádření, jakým způsobem chci reklamaci řešit
    např.
    Nechci opravu,ale nový výdobek, pokud není nový výrobek k dispozici, chci peníze.

    Nemůže mi prodejce namítat, že mou reklamaci(rozpor s kupni smlouvou) bude rešit opravou ?
    CPU-Intel 2160@3000MHz[300*8]voltage=1,39V ,CHladič-Scythe Ninja plus ,Deska-Gigabite P35-DS3L, Paměti-Transcend Overcl. kit 2x1GB 800MHz@900MHz v dual chanel,voltage 2VGrafika-Gigabyte X1650XT@m-1550 c-640 cooling pasive Monitor-Samsung 710T Disk- 2x Hitachi 7K250 160GBSATA ,Zvuk-SB Audigy,naLogitech 5300,Myš a Klávesnice-Logitech LX-500,Case-Chieftec LBX-01-B-B-SL,Zdroj-Enermax 400W Liberty @Debian(XFCE).
    NTB-DELL XPS 1330, RAM-4GB,C2D@2GHz,GK-8400GS copper mode @Ubuntu(XFCE)

  25. #25

    Standardní Re: Nekonecne reklamovanie?? - Reklamovanie odstranitelnyx zavad

    Reknu to asi tak. Mam pocit ze kazdy prodejce to resi uplne jinak jak jim vyhovuje. Zalezi i na dodavateli. Muj osobni priklad. Puvodni GK Hercules 9600pro umrela nevim proc ale byla ko. cca po 1,25 roku reklamace vymena za Saphire 9600XT kterou jsem byl nucen vzit pac mi prodejce odmitl vratit penize s tim ze reklamace byla resena vymenou. Zaruka mi dal bezi podle Herculesu (3 roky) i kdyz jsem namital ze to tak byt nema. Nu coz je to lepsi model rekl jsem si. Ted opet GK chcipla. (najednou smrad a rozpadl se mi obraz) To na ni uz pred tim hrcel chladic uplne silenym zpusobem. Tak jsem zvedavy. Chci vratit penize protoze s tim mam problemy uz od zacatku. Obcas vypadly polygony obcas textura ale nic hrozneho. 9600Xt byla stara 6 mesicu. Vymena probehla 4.7.2005 coz je do pul roku.

    Otazka klasicka nicmene porad kladena: Vim ze ja jako zakaznik si mam pravo zvolit zpusob vymeny. Ale prodejce argumentuje ze dodavatel (SWS) reklamaci vyresil vymenou. Muzu si porad vybrat?

    PPS: Co kdyz ta GK 9600XT je reklamovana do pul roku od vymeny? vztahuje se to na to nebo ne?
    MB:GIGABYTE UD3R, CPU:C2D E8400, RAM 2x 2048 MB A-DATA EE, GK: ASUS Matrix 4850, ZK: SB Audigy + CR Inspire 5300, HDD: Hitachi 250Gb + 500Gb + 640Gb, DVD Pioneer 106, CD-RW Teac 552E, Liteon 1693s, Monitor: Samsung 970p
    NTB: HP nc 6320

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •