Nevím jak třeba u bot, ale v branži mobilních telefonů je na území ČR běžně uznáváno:
3 stejné vady nebo neodstranitelná vada nebo nedostatek náhradních dílů -> vrácení peněz
4 různé vady -> vrácení peněz

Má to však jednu podmínku:
Ty vady musí být uznány (u mobilů uznává autorizovaný servis, protože prodejce nemá právo do mobilu jakkoliv HW nebo SW zasahovat).

k 6ti měsícům:
Skutečně nevím, jak to funguje v SR, ale zase to vztáhnu na mobily, když nám příjde zákazník do 6ti měsíců od nákupu a pouze reklamuje telefon, tak telefon pošleme do servisu na opravu, protože je to pro nás jako prodejce samozřejmě nejjednodušší a nebudeme zákoše upozorňovat, že může odstoupit od smlouvy, bychom byli asi padlí na palici... V případě kdy chce odstoupit od smlouvy, posíláme mobil taky do servisu, jenže žádáme servis pouze o vyjádření, zda se jedná opravdu o vadu (jako prodejci jsem tak blbí, že to fakt nemůžeme kvalifikovaně posoudit - resp. můžeme, ale bez razítka servisu nedostaneme dobropis od dodavatele ).

Pokud jsi o dané možnosti nevěděl, tak máš asi smolíka, pokud jsi na tuto možnost nebyl upozorněn máš asi taky smolíka, protože třeba ObčZ v ČR nabízí zákazníkovi možnost výběru zda prachy/slevu/opravu/výměnu, ale mám pocit hraničící s jistotou, že nikde není napsáno, že by prodejce musel zákazníka přímo upozornit na všechny možnosti!

Každopádně se neboj, že bys musel něco reklamovat 30x... 4x a dost - to fakt stačí, navíc 30 reklamací by bylo velmi pádným důkazem, že výrobek nelze řádně používat.