Ano, to moze byt jeden z dovodov - http://www.beyond3d.com/forum/viewto...=466777#466777. Je sice skoda, ze sa rozhodli pouzit kombinaciu SM3.0 + SM1.1 (ako 4 roky staru "zaloznu" technologiu), ale s tym uz tazko nieco narobit... http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=13622. Tu sa da najst nejake mensie IQ porovnanie u SC:CT: http://www.firingsquad.com/hardware/...ry_1/page2.asp...Původně odeslal NINE7
V tomto pripade by som povedal, ze to mozno aj ma tak vyzerat...problem ktery ovsem pretrvava ve vsech hrach je rozctvereckovani svetelnych zdroju. tento efekt pozoruju u vsech her:
sc:ct d3d
http://img67.exs.cx/img67/2285/splintercell321qn.jpg
Toto vyzera na volumetricky fog a tam je banding vidno takmer vzdy... ale aj tak by to nemalo byt az take zle.nebo riddick ogl
http://img67.exs.cx/img67/8348/riddick19sn.jpg
Bohuzial ani jednu zo spominanych hier nevlastnim, takze to nemam ako otestovat... aj ked by ma to zaujimalo