Citace Původně odeslal NINE7
omlouvam se za prodlevu v doplneni info, ale byl jsem mimo a snazil jsem se vyresit problem vsemi zpusoby lec bezvysledne.

u splinter cel jsem zjistil ze tzv.banding je zpusoben s nejvetsi pravdepodobnosti shadery 1.1

http://img235.exs.cx/img235/3246/splintercell311mc.jpg
Ano, to moze byt jeden z dovodov - http://www.beyond3d.com/forum/viewto...=466777#466777. Je sice skoda, ze sa rozhodli pouzit kombinaciu SM3.0 + SM1.1 (ako 4 roky staru "zaloznu" technologiu), ale s tym uz tazko nieco narobit... http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=13622. Tu sa da najst nejake mensie IQ porovnanie u SC:CT: http://www.firingsquad.com/hardware/...ry_1/page2.asp...
problem ktery ovsem pretrvava ve vsech hrach je rozctvereckovani svetelnych zdroju. tento efekt pozoruju u vsech her:

sc:ct d3d
http://img67.exs.cx/img67/2285/splintercell321qn.jpg
V tomto pripade by som povedal, ze to mozno aj ma tak vyzerat...
Toto vyzera na volumetricky fog a tam je banding vidno takmer vzdy... ale aj tak by to nemalo byt az take zle.

Bohuzial ani jednu zo spominanych hier nevlastnim, takze to nemam ako otestovat... aj ked by ma to zaujimalo