omlouvam se za prodlevu v doplneni info, ale byl jsem mimo a snazil jsem se vyresit problem vsemi zpusoby lec bezvysledne.

u splinter cel jsem zjistil ze tzv.banding je zpusoben s nejvetsi pravdepodobnosti shadery 1.1

http://img235.exs.cx/img235/3246/splintercell311mc.jpg

problem ktery ovsem pretrvava ve vsech hrach je rozctvereckovani svetelnych zdroju. tento efekt pozoruju u vsech her:

sc:ct d3d
http://img67.exs.cx/img67/2285/splintercell321qn.jpg

nebo riddick ogl
http://img67.exs.cx/img67/8348/riddick19sn.jpg

ctverce jsou nejpatrnejsi pri pohybu, kde porad upoutava pozornost jako kdyby svetla blikaly.

zkousel jsem i znovu vyndat a zandat do AGP, molex je veden primo ze zdroje ke karte 350W.

myslite ze je to otazka nastaveni nebo spise chybne jadro R420.

diky za answer