omlouvam se za prodlevu v doplneni info, ale byl jsem mimo a snazil jsem se vyresit problem vsemi zpusoby lec bezvysledne.
u splinter cel jsem zjistil ze tzv.banding je zpusoben s nejvetsi pravdepodobnosti shadery 1.1
http://img235.exs.cx/img235/3246/splintercell311mc.jpg
problem ktery ovsem pretrvava ve vsech hrach je rozctvereckovani svetelnych zdroju. tento efekt pozoruju u vsech her:
sc:ct d3d
http://img67.exs.cx/img67/2285/splintercell321qn.jpg
nebo riddick ogl
http://img67.exs.cx/img67/8348/riddick19sn.jpg
ctverce jsou nejpatrnejsi pri pohybu, kde porad upoutava pozornost jako kdyby svetla blikaly.
zkousel jsem i znovu vyndat a zandat do AGP, molex je veden primo ze zdroje ke karte 350W.
myslite ze je to otazka nastaveni nebo spise chybne jadro R420.
diky za answer