Výsledky 1 až 4 z 4

Téma: SAPPHIRE 9550 Reklamace

  1. #1
    Member
    Založen
    18.01.2005
    Bydliště
    Bratislava , SK
    Příspěvky
    275
    Vliv
    251

    Standardní SAPPHIRE 9550 Reklamace

    Ma tento vyrobca niake problemy alebo take nieco pretoze mam uz 27 dni v rekalamacke kartu a vo velkosklade uz cez mesiac nemaju tuto kartu a to je divne kedze im chodil tovar od sapphire kazdy utorok no nie ??
    Ako je to v CR lebo ja tomuto uz nechapem dnes som bol donuteny zobrat namiesto nej MANLI graficku taku istu a ani ta uz nieje ale zepri dojde v utorok a ta sapphire mala dojst v stredu vecer uz asi siestu stredu co ju cakaju a stale nic tak ma vyrobca probelmy ci len obchadza SR
    Ja by som to uz dost potreboval taky dlhy cas z 2 MB grafikou ktoa ma rozmazany obraz je nic moc ..,..
    MB: ABIT NV8 nForce4-4x , RAM: 2x KINGSTON 512 MB CL2,5 PC400 , CPU: SEMPRON 2800+ @2450Mhz 256 KB cache 64 bit. , GK: GAINWARD 6600 GT 128 MB GDDR3 PCIe , LCD: PHILIPS 190S, HDD: SEAGATE 7200.10 320GB 16MB cache , KB: MICROSOFT WIRELESS Keyboard + Mouse model: T20-00036 ,DVD-RW: NEC 4550A , TV: LEADTEK WinFast 2000TV EXPERT, zdroj : FORTRON 350W GLN Green Power

  2. #2

    Standardní

    Podla zákona je firma u ktorej si kúpil kartu povinna do 30 kalendárnych odo dňa uplatnenia reklamácie , vyreklamovať . Ak tento termín nedodrží máš narok na novú alebo ak nemajú ten typ (alebo s tou druhou kartou nebudeš spokojný Manli apod...) tak na vrátenie peňazí. Toť vše

  3. #3
    Member
    Založen
    18.01.2005
    Bydliště
    Bratislava , SK
    Příspěvky
    275
    Vliv
    251

    Standardní

    Citace Původně odeslal Manji
    Podla zákona je firma u ktorej si kúpil kartu povinna do 30 kalendárnych odo dňa uplatnenia reklamácie , vyreklamovať . Ak tento termín nedodrží máš narok na novú alebo ak nemajú ten typ (alebo s tou druhou kartou nebudeš spokojný Manli apod...) tak na vrátenie peňazí. Toť vše
    No ved prave ze v AGEME je uz len jedna 128 bit 9550 a to je MANLI no moc sa mi to nelubi ale ked budu pamete TC40 SAMSUNG co som tam minule videl tak je dobre lenze teraz momentalne ju uz od rana nemaju a v pondelok bude 30 den a tovar im chodi najskor v utorok tak co teraz lebo ked som cital tie reklamacne podmienky tak sa mi nezda ze by niekedy vracali peniaze ,.,. hmmm co im mam akoze povedat sakra
    MB: ABIT NV8 nForce4-4x , RAM: 2x KINGSTON 512 MB CL2,5 PC400 , CPU: SEMPRON 2800+ @2450Mhz 256 KB cache 64 bit. , GK: GAINWARD 6600 GT 128 MB GDDR3 PCIe , LCD: PHILIPS 190S, HDD: SEAGATE 7200.10 320GB 16MB cache , KB: MICROSOFT WIRELESS Keyboard + Mouse model: T20-00036 ,DVD-RW: NEC 4550A , TV: LEADTEK WinFast 2000TV EXPERT, zdroj : FORTRON 350W GLN Green Power

  4. #4

    Standardní

    Prvá chyba je nákup v Ageme. Ja mám tiež možnosť nákupu v ageme ale už to nerobím lebo je tam problém s reklamáciami. Radšej som si kúpil grafiku u nás.Vyšla ma o cca 300Sk viac ako v Ageme a prípadná reklamácia by bola bez problémov. Okrem toho je to tak isto obchod ako každý iný i keď je to veľkosklad , ktorý musí dodržiavať zákon tj 30-dňová reklamačná lehota. Takže v útorok isť tam a žiadať o vrátenie peňazí pokial nebude tá "Grafika" na sklade.

    EDIT: Aspom u nás s reklamačného poriadku vyplýva , že ak rekamačná lehota je viac ako 30 dní tak som povinný i keď už ten výrobok mám z rekamácie u seba , vydať zákazníkovi nový tovar pokial ho mám. Inač mu musím navrhnúť ekvivalent a ak s tým zákazník nesúhlasí a požaduje vratenie peňazí z dôvodu nedodržania 30-dňovej reklamačnej doby som mu povinný vyplatiť naspäť plnú výšku výrobku podľa aktualnej ceny kedy bol kúpený.

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •