Výsledky 1 až 4 z 4

Téma: Reklamacia Sparkle Geforce 6600GT agp 8x

  1. #1

    Standardní Reklamacia Sparkle Geforce 6600GT agp 8x

    Po tyzdni pouzivania grafickej karty Sparkle Geforce 6600GT, sa mi zasekol windows a po zisteni ze je vadna vga, som ju odniesol reklamovat. Chlapici v o velkosklade dali dole chladic z mostiku HIS a mi povedali ze je z neho ulomene na chipe. Popritom karta sla cely tyzden a nijako s nou nebolo inak manipulovano. Povedali ze je to hardwerove poskodenie, aj ked som sa ohradil ze to mohla byt chyba od vyroby a sa to az teraz prejavilo. Jedine ze ju poslem za poplatok ako pozarucnu opravu k vyrobcovi, ak to neuzna ze sa mi uz ani nevrati. Ako by ste to vy riesili, karta stala 6500sk, a nemozem si dovolit kazdy tyzden kupovat novu kartu

  2. #2
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    hlavne bych si nechal vystavit pri predani prodavajicimu papir s popisem te karty a popisem vad. tim by ses vyhnul dokazovani, kdo zpusobil ten zasah do hw.
    jinak bych se samozrejme branil pres COI (resp. SOI), protoze je dost mozne, ze to provedli oni pri sundavani toho chladice
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  3. #3

    Standardní

    No klidne jim rekni ze tim ze to sundali to udelali oni a hotovo. Jednak neni tvoji povinnosti zkoumat kartu jestli ma neco pod chladicem OK nebo ne. Kazdopadne to vypada ze vedeli na co se maji podivat. Jinak OI
    MB:GIGABYTE UD3R, CPU:C2D E8400, RAM 2x 2048 MB A-DATA EE, GK: ASUS Matrix 4850, ZK: SB Audigy + CR Inspire 5300, HDD: Hitachi 250Gb + 500Gb + 640Gb, DVD Pioneer 106, CD-RW Teac 552E, Liteon 1693s, Monitor: Samsung 970p
    NTB: HP nc 6320

  4. #4

    Standardní Re: Reklamacia Sparkle Geforce 6600GT agp 8x

    Citace Původně odeslal Xentaur
    Po tyzdni pouzivania grafickej karty Sparkle Geforce 6600GT, sa mi zasekol windows a po zisteni ze je vadna vga, som ju odniesol reklamovat. Chlapici v o velkosklade dali dole chladic z mostiku HIS a mi povedali ze je z neho ulomene na chipe. Popritom karta sla cely tyzden a nijako s nou nebolo inak manipulovano. Povedali ze je to hardwerove poskodenie, aj ked som sa ohradil ze to mohla byt chyba od vyroby a sa to az teraz prejavilo. Jedine ze ju poslem za poplatok ako pozarucnu opravu k vyrobcovi, ak to neuzna ze sa mi uz ani nevrati. Ako by ste to vy riesili, karta stala 6500sk, a nemozem si dovolit kazdy tyzden kupovat novu kartu
    Už jsem reklamoval 2x Sparkle ( 1x poškozený zákazníkem - sám se mi přiznal, poškodil jádro GPU ), u druhé se rozpadl obraz ( asi vinou MB, ten odešel také ). Obě bez potíží vyreklamované. Je to jen na obchodu
    ASUS P5Q-SE, CD 5200@3,3Ghz 1,28V, 4GB DDR2, 1x Samsung F1 1TB, 2x640GB WDC AAKS, ASUS HD4850 1GB, Corsair HX520

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •