Stránka 2 z 2 PrvníPrvní 12
Výsledky 26 až 36 z 36

Téma: Reklamace AAC a pošta

  1. #26
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Jenze kdyz ty me nechas 30 dnu cekat, tak ja si na tech 30 dnu pronajmu jinej HW a TY to zaplatis + to auto zaplatis taky, jelikoz soud rozhodne v muj prospech a ver tomu ze kdyz budes jako prodejce mit problem s resenim reklamace, tak to nebude jen soud, ale COI, stiznost na zivnostaku, pripadne klidne udani na financaku - vzdy se neco najde (a .5M pokuta te jiste potesi).

    Jednoduse u nas se prodejci snazi vychcat se zakosem => ja se tomu jako zakos prizpusobim a pokdud maj problem, udelam jim jeste vetsi.

    Uvedom si, ze ty jako prodejce v 90% pripadu nemuzes vyhrat, vzdycky prodelas.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  2. #27
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    Ano a kvůli tobě bude asi prodejce každý kus zboží, které chce prodat, dlouhodobě testovat, aby náhodou zákazníkovi neprodal šmejd... To znamená, najme tak 10 "betatesterů", sníží se nám nezaměstnanost a zboží se zdraží aspoň o 100%, fakt dobrej nápad! Prober se, takhle to nefunguje nikde, ani na takzvaném, všude vychvalovaném, západě! (tam jsou pouze vstřícnější v reklamacích kvůli tomu, že tamní občané mají jaksi více jasno ve svých právech). Svým jednáním způsobíš pouze to, že se prodejce sekne a bude se ti snažit reklamaci v mezích zákona co nejvíce znepříjemnit...

    Příklad:
    viz. thread zkušenosti s CZC - myslíš, že kdybych při té mé reklamaci UPSky poslal pana Gaje do řiti, nebo ho osočoval, že jejich technik záměrně ničí pečeti nebo zboží, že by byl vstřícný a poslal mi obratem nový kus? Leda tak prd, nechal by mne vydusit 30 dní... a já bych to na jeho místě udělal taky - pokud zákazník požaduje na co má právo - není problém a vyhovím mu, ale pokud se chová jako buran, nenechám si to jen tak líbit.
    Fakt promiň, ale jet kvůli reklamaci flešky 600km, když existuje pošta i s pojištěním obsahu mi přijde fakt ujetý, tvý obavy o to, že ti tvoji flešku někdo rozdupe hraničí přímo s paranoiou.
    Zajímavé je, že tvrdíš, že se ti to několikrát už stalo - člověče, ty máš teda pech! Já totiž ještě o nikom takovém neslyšel...

    Ty místo toho, aby sis tu reklamaci ulehčil a tolik tě neobtěžovala, jak tady tvrdíš, tak pouze vymejšlíš, jak to co nejvíce zkomplikovat, toť můj názor, možná se mejlím...
    Tvoje UPS: pokud by tě pan Gaj nechal 30 dní vydusit, tak mu naúčtuješ půjčení náhradní UPS, tvůj čas který si stávil cestou na poštu, poštovný a von by si to příště rozmyslel.... Neřív si přečti FaQ a pak sem piš bludy s tím, že by tě někdo dusil.....

    moje cesta 600km: ty ...... si myslíž že jem tam jel? Ne, jel jsem tam služebně, nic mě to nestálo. To celí je pokus aplikovat právo do praxe. Není to lehký, ale aspoň se něco naučím a jen tak se mnou nebude někdo vorat....

    to že se mi stalo že mi někdo rozdupal disk
    No samo že se mi to nestalo, to byl je pokus, jak tě donutit abys to konečně pochopil. Prostě je to možná aleternativa a je třaba s ní počítat. To, že nevíš co s tím neznamená, že budeš tady psát, že jsem paranoidní. Neboj, cejtim se dobře. Prostě skus poslat třeba TV poštou. To budeš mít zadek sevřenej.....
    IBM ThinkPad T40

  3. #28
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Samozřejmě, sedřeme z našeho modelového prodejce kůži, však co, takhle to udělá pár lidí, prodejce se nasere a zabalí to... nu což, žádná škoda, slabí musí pryč... jenže pokud by to fungovalo tak, jak nám tady tvrdíš, tak by to brzy zabalili všichni prodejci a nebylo by kde nakupovat... nebo by museli své prodejní marže a tedy i ceny zvednout do takových výšin, že by pro změnu nebylo za co nakupovat.

    - úhrada pronajatého HW? OK no problem, při flešce za 1000,- může být přiměřený nájem na měsíc tak 200,-
    - úhrada benzínu za 600km, když existuje pošta nezlob se, ale tohle ti soud nepřiklepne, a když už, tak rozhodně ne celou částku (už vzhledem k hodnotě reklamované věci)
    - ČOI? o jejich úspěších se dá slušně pochybovat
    - udání na finančáku - mám-li vše v pořádku, tak čeho se mám asi bát, finanční úřad neřeší reklamace
    - vždy se něco najde... ano to máš recht, jenže nezapomínej, že i prodejce se může soudně bránit a nezapomínej, že prodejce má zpravidla daleko více peněz na právníky než kupující...

    Mezi nama cholkama, přístup: prodejce mne naštval (a řekněme si na rovinu, kolikrát si kupující vymejšlí takový kraviny, že prodejcova reakce - třeba i dle zákona toho kupujícího naštve), tak já na něj pošlu ČOI (to ještě pochopím), FÚ (to už nechápu), mor, blesky, plané neštovice... tak prostě tenhle přístup nechápu, mně to připadne, že se chudák zakomplexovaný kupující potřebuje nějak zahojit...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  4. #29
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    samozřejmě, že bych mu to naúčtoval, ale pro mne je rozhodně příjemnější mít UPSku doma za týden, než ji mít za měsíc a pak se ještě s někým handrkovat o úhradu nákladů...

    člověče, to že je to jen pokus, toho jsem si nikde nevšiml, to krapet mění situaci, já jsem fakt myslel, že jsi až takovej pták, kterej kvůli zboží za pár kaček pojede x stovek kilometrů... omluva

    nicméně s tím rozdupáním, to seš fakt vedle... na tom si trvám

    edit: TV poštou nikdy nepošlu, nechám si proto poslat kurýra a ten jakmile mi předá papír, že to převzal, bere odpovědnost za škody na sebe!
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  5. #30
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Jo, jeste k tej reklamaci postou: Posilal sem firemni MB na reklamaci, vratila se neuznana (pry poskozena mechanicky) + na dobirku (za 70Kc), nic vic. Zadny poskozeni na ni samo neni, max naka smouha od pasty, ale nebyla moje, tak sem to dal neresil. Proc se vratila ? Protoze mela v haji kondiky (coz jsem samo napsal jako pravdepodobny duvod nestability). MB sem tedy od majitele dostal fi (mel jsem ji zahodit), a kondiky si vymenil sam, funguje OK.

    Jenze kdybych reklamoval osobne, tak by ji samo prevzali (protoze zadny mechanicky poskozeni nema), takze by ji pak uz nemohli vratit "z duvodu mechanickeho poskozeni".

    EDIT: Aby bylo jasno, jednalo se o fi Damello (snad to pisu OK) a kdybych to chtel reklamovat osobne, tak by to taky bylo aspon 200Km.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  6. #31
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    Samozřejmě, sedřeme z našeho modelového prodejce kůži, však co, takhle to udělá pár lidí, prodejce se nasere a zabalí to... nu což, žádná škoda, slabí musí pryč... jenže pokud by to fungovalo tak, jak nám tady tvrdíš, tak by to brzy zabalili všichni prodejci a nebylo by kde nakupovat... nebo by museli své prodejní marže a tedy i ceny zvednout do takových výšin, že by pro změnu nebylo za co nakupovat.

    - úhrada pronajatého HW? OK no problem, při flešce za 1000,- může být přiměřený nájem na měsíc tak 200,-
    - úhrada benzínu za 600km, když existuje pošta nezlob se, ale tohle ti soud nepřiklepne, a když už, tak rozhodně ne celou částku (už vzhledem k hodnotě reklamované věci)
    - ČOI? o jejich úspěších se dá slušně pochybovat
    - udání na finančáku - mám-li vše v pořádku, tak čeho se mám asi bát, finanční úřad neřeší reklamace
    - vždy se něco najde... ano to máš recht, jenže nezapomínej, že i prodejce se může soudně bránit a nezapomínej, že prodejce má zpravidla daleko více peněz na právníky než kupující...

    Mezi nama cholkama, přístup: prodejce mne naštval (a řekněme si na rovinu, kolikrát si kupující vymejšlí takový kraviny, že prodejcova reakce - třeba i dle zákona toho kupujícího naštve), tak já na něj pošlu ČOI (to ještě pochopím), FÚ (to už nechápu), mor, blesky, plané neštovice... tak prostě tenhle přístup nechápu, mně to připadne, že se chudák zakomplexovaný kupující potřebuje nějak zahojit...
    je vidět, že jsi prodejce, co se nudí a sedí celej den u netu Pak to nemá bejt tak drahý když tam jsi navíc )) ne sorry...

    Tak jinak. Koupím si v Praze kus nábytku. Dejme tomu skříň. Je levná, cena tak 2000. Přivezu domu a zaplatím truhláře a ten jí složí. No a pokud si tu skříň koupíš ty, tak jí zabalíš do balíku a pošleš? Nebo jak by si to řešil? Prostě truhlář a pošta by vyšla moc draho, to by bylo asi podle tebe nepřiměřený. Tak jí vezmeš na záda a jdeš??
    IBM ThinkPad T40

  7. #32
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    - ANO prodejce jsem (své pracovní zařazení jsem zde již myslím zmiňoval)
    - ANO nudím se
    - avšak ne v práci, ale doma s chřipkou
    - o reklamacích nábytku vím kulový, akorát vím jediný, nebudu platit truhláře, ale složím si to sám...
    - srovnávat skříň a flešku? huh, tak to mi hlava nebere :P

    edit: ještě k tomu "jseš tam navíc", to se musím pochlubit, právě jsem mluvil se šéfem a ten mi jen tak mezi řečí zahlásil, že na mé provozovně vládne velkej zmatek... holt vedoucí onemocní a oni neví, kde jim hlava stojí
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  8. #33
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Nic nesrovnávám, zboží jako zboží. Vyjímka jsou jen potraviny atd....


    Jojo, mě šéf taky dneska volal a prej jsem nejlepší na světě........
    IBM ThinkPad T40

  9. #34
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal Ištván
    Nic nesrovnávám, zboží jako zboží. Vyjímka jsou jen potraviny atd....
    Jojo, mě šéf taky dneska volal a prej jsem nejlepší na světě........
    jo zboží jako zboží, to je možná pravda, ale rozměrově (tím pádem i způsob reklamace), se od sebe jednotlivé statky liší

    ad šéf... klasika, ale když člověk maká jak otrok, tak to neocení
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  10. #35
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Jak se od sebe liší tedy spůsob reklamace? Nechám se poučit....... pokud možno nahoď i citace ze zákona
    IBM ThinkPad T40

  11. #36
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Chlape jeden, nedělej že mi nerozumíš, tohle není o citacích, ale spíše o rozumu...

    příklad:
    - zboží do 15ti kg skladných rozměrů (tedy ne skříň) - klidně odnesu na poštu a pošlu na reklamaci
    - zboží nad 15kg (třeba lednice a pračky), zboží extrémně křehké (právě monitory, televize apod.) - zavolám na to kurýra po dohodě s prodejcem by neměl snad být problém (navíc u těchto zařízení si to zařizují servisy, které posílají kurýrní službu)
    - zboží absolutně neskladné (třeba skříně) - tady bych viděl jako jediný možný způsob opravu/výměnu dílu přímo na místě instalace...

    takhle jsem myslel ten rozdíl, už mne chápeš
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •