No tak už s tím hajzlem přetaňte a řešte to třeba přes SZ (a pak sem nezapomentě hodit výsledek nebo rovnou udělejte thread v míse )

Jinak s CC mám zkušenosti takový, že jako každej obchodník se snaží zákazníky tak trochu ochcat a v případě reklamací na tom co nejmíň prodělat. Já sám jsem reklamoval 2x a pokaždý jsem se musel obrátit na vedení firmy, protože technik se mnou třeba přestal dopisovat na ICQ nebo 2 dny nepsal na mail. A není to tím že bych na něj byl sprostej nebo něco podobnýho. VŽDY se snažím řešit to s maximálním klidem a slušností, protože já od nich něco chci. Až když se mi snaží vnutit nějaký bludy, tak sahám po citacích a odkazech na zákony. No a občas technikovi dojdou argumenty a tak radši neodepíše .
Ale zase p. Gaj a Matějka jsou maximálně ochotní-chápou že peníze mají hlavně ze spokojených zákazníků. Takže člověk to sice musí urgovat a starat se o to, ale myslím že u CC se spravedlnosti dovolá pokaždý.