Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 36

Téma: Reklamace AAC a pošta

  1. #1
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní Reklamace AAC a pošta

    Jsem v situaci, kdy mám nefunkční výrobek. Chci ho reklamovat u AAC v Praze. Volám tam a v nejlepším případě mi sem pošlou přepravní službu. To je podle mě to samí jako pošta ne? Balík tam dovezou, technik ukradne výrobek a bude tvrdit že jsem nic neposlal. Víc se s nima nedá bavit. Papír že přebírají zodpovědnost za balík mi nedají ani náhodou. S největší radostí bych udělal to, že jim pošlu doporučenej dopis, že tímto reklamuji atd....Dnem kdy přeberou ten dopis, se začíná počítat reklamace?

    Jde mi jen o to, jim udělat pakárnu, v rámci zákona. Jsou to šmejdi......
    IBM ThinkPad T40

  2. #2
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Hele, přepravní služba ti přece musí vystavit papír, kde bude napsáno, že od tebe něco převzali ne? Stejně na druhé straně musí kurýrovi reklamační technik podepsat papír, že něco převzal. Pokud to podepíše, reklamace byla doručena a začíná běžet, pokud nepodepíše, tak buď došlo k poškození zásilky nebo byla zásilka ztracena a v těchto případech je hmotně odpovědný kurýr...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  3. #3
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    Hele, přepravní služba ti přece musí vystavit papír, kde bude napsáno, že od tebe něco převzali ne? Stejně na druhé straně musí kurýrovi reklamační technik podepsat papír, že něco převzal. Pokud to podepíše, reklamace byla doručena a začíná běžet, pokud nepodepíše, tak buď došlo k poškození zásilky nebo byla zásilka ztracena a v těchto případech je hmotně odpovědný kurýr...
    Blbost, pokud to převezme reklamační technik a tu věc ukradne, nebo bude poškozená třeba přepravou (to při podpisu nepozná), vše je na mě!!
    IBM ThinkPad T40

  4. #4
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    1) pokud věc převezme - musí podepsat přepravní službě převzetí
    jestli to pak ukradne, tak je v pěkný p.r.d.e.l.i. protože ty máš doklad o tom, že tvůj balík dorazil (respektive kurýrní služba ti to potvrdí právě na základě podpisu převzetí oním technikem). - navíc proč by kradl nefunkční věc
    2) pokud dojde věc poškozená
    a) technik to pozná už třeba podle poškozené krabice a nepřevezme zásilku, ty to musíš řešit s dopravcem
    b) technik to převezme a pozná to až po rozbalení, tak se to taky řeší s dopravcem, ale bohužel netuším jestli technik nebo ty, ale čistě teoreticky technik, protože věc už převzal (třeba na české poště existuje lhůta 24h na reklamaci nekompletnosti a poškození zásilky a to uplatňuje vždy adresát a ne odesílatel).
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  5. #5
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    1) pokud věc převezme - musí podepsat přepravní službě převzetí
    jestli to pak ukradne, tak je v pěkný p.r.d.e.l.i. protože ty máš doklad o tom, že tvůj balík dorazil (respektive kurýrní služba ti to potvrdí právě na základě podpisu převzetí oním technikem). - navíc proč by kradl nefunkční věc
    2) pokud dojde věc poškozená
    a) technik to pozná už třeba podle poškozené krabice a nepřevezme zásilku, ty to musíš řešit s dopravcem
    b) technik to převezme a pozná to až po rozbalení, tak se to taky řeší s dopravcem, ale bohužel netuším jestli technik nebo ty, ale čistě teoreticky technik, protože věc už převzal (třeba na české poště existuje lhůta 24h na reklamaci nekompletnosti a poškození zásilky a to uplatňuje vždy adresát a ne odesílatel).
    Nevím jak si na to přišel, ale pokud to ten technik, třeba z lenosti schválně poškodí (aby měl míň práce) tak je to na mě!! Prostě podepíše zásiku, jako že převzatá, rozšlápne třeba paměť a řekne, reklamace zamítnuta, z důvodu mechanického poškození. A co já? Nic, prostě moje blbost, že jsem to poslal.
    IBM ThinkPad T40

  6. #6
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Člověče nechci tě nějak urazit, ale říká ti něco výraz paranoia?

    To že máš obavy samozřejmě chápu, ale kdyby to fungovalo tak jak to vidíš ty, tak by prakticky nešlo reklamovat zboží ze zásilkových prodejů.
    Pokud máš takovej strach, tak ti nezbude nic jiného než osobní návštěva u prodejce, avšak už "vidím", jak ti prodejce proplatí cestu. Jsem vedoucím zásilkového obchodu rok a na samotném zásilkovém obchodě dělám dva a půl roku dohromady, jezdí k nám česká pošta, DPD, DHL, PPL a další kurýři a nikdy jsme neměli obdobný problém jaký ty vidíš, jednoduše proto, že vždy někdo z nás tu zásilku přebral a nikdo si nechce vzít na triko, že ji nějak úmyslně/neúmyslné poškodí. Pokud se nejedná o nějaký výprodejový nebo jinak "průserový" kus, tak prodejci nehrozí z reklamace žádná újma, protože on to vyreklamuje v servisu nebo u dodavatele, takže nemá žádný důvod k jednání, které by způsobilo poškození věci!
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  7. #7
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    Člověče nechci tě nějak urazit, ale říká ti něco výraz paranoia?
    Ne, tomu se říká reklamace dle zákona aneb nasranej zákazník
    IBM ThinkPad T40

  8. #8
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    končím...

    ale jedno ti řeknu, jestli jsi v tomto stylu komunikuš s prodejcem tak potěš koště já bejt oním prodejcem, tak si ťukám na čelo...

    Kurňa prostě to pořádně zabal, tak aby to bez problémů přežilo pád z 1,5 metru na tvrdou zem, odnes to na poštu a pošli jim to, v ruce ti zůstane podací lístek s udanou hodnotou zásliky a její hmotností... pak nechť se děje boží vůle...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  9. #9
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    končím...

    ale jedno ti řeknu, jestli jsi v tomto stylu komunikuš s prodejcem tak potěš koště já bejt oním prodejcem, tak si ťukám na čelo...

    Kurňa prostě to pořádně zabal, tak aby to bez problémů přežilo pád z 1,5 metru na tvrdou zem, odnes to na poštu a pošli jim to, v ruce ti zůstane podací lístek s udanou hodnotou zásliky a její hmotností... pak nechť se děje boží vůle...
    Ani dobře zabalenej monitor nepřežije pád z 1,5M
    IBM ThinkPad T40

  10. #10

    Standardní

    Jestli reklamuješ ten flash disk,tak vzhledem k jeho hmotnosti se dá zabalit tak,aby přežil pád i z 20 metrů.Jinak to co tu píšeš,že reklamační technik po převzetí zboží to zboží rozšlape,snad ani nemůžeš myslet vážně
    E2140 w/Gemin II, P35-DS3, 2GB Vitesta 800+, 8800GTS 512, Hitachi T7250, Samsung F3 HD502HJ, Logitech G5, Logitech K300, Dell 2209WA, Corsair HX520
    Olympus E-300 + ME-1|ZD 1445|ZD 4015|Auto-Yashinon DX 50/1.7|Pentacon Electric 135/2.8 MC
    Dali 850 Red Line (Seas + Vifa) | Rotel RC-971 | 2x SPV100p+ | Onkyo SE-200 | Paolo speaker cable
    Dell D610 (P-M Sonoma 2.26GHz, 2GB DDR2, 80GB 7.2k, Radeon X300, DVDRW, BT, IrDA, WiFi, 14.1" SXGA+)
    Xbox 360 | 120GB

  11. #11
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Už mě to nebaví, dneska je to tu samej "odborník"
    IBM ThinkPad T40

  12. #12
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Ani dobře zabalenej monitor nepřežije pád z 1,5M
    a když posílá výrobce nebo distributor k prodejci nové zboží, tak asi posílá jeden monitor v 20ti metrovým kontejneru vystlaném vatou, ne?

    Už mě to nebaví, dneska je to tu samej "odborník"
    No vzhledem k tomu, na co se ptáš a jakou máš představu o tom, jak to chodí na reklamačních odděleních, tak jsi rozhodně Odborník ty a to i s tím velkým "O", narozdíl třeba ode mne, kdy já se "v branži" pohybuju nějaký ten rok a znám reklamace nejen z pohledu zákazníka, ale hlavně z pohledu prodejce.

    Jestli skutečně posíláš nějakou flash paměť, tak ti bohatě stačí krabice o rozměrech 10x10x20 cm, paměť v antistatickým pytlíku, krabice řádně vystlaná buď bublinkovou fólií nebo zmačkanejma novinama... při přepravě takto zabalené flešky je šance na poškození fakt minimální, leda by ten balík přejelo auto a to asi bude poznat ne?

    A když už máš tak obrovský strach, že na tebe někdo kuje ukrutné pykle, že za tím snad stojí CIA, BIS nebo zelení mužíčci z masu, tak prostě kopni do vrtule a jeď to reklamovat osobně a neřeš tady svý skutečně paranoidní obavy...

    A mimochodem, když už ti prodejce nabídne, že ti pošle přepravní službu, tak to ber, protože pak náklady hradí automaticky prodejce, kdežto když to pošleš poštou, tak to musíš zaplatit ty a až následně žádat úhradu poštovného po prodejci!
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

  13. #13
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Vykuk
    Ani dobře zabalenej monitor nepřežije pád z 1,5M
    a když posílá výrobce nebo distributor k prodejci nové zboží, tak asi posílá jeden monitor v 20ti metrovým kontejneru vystlaném vatou, ne?

    Už mě to nebaví, dneska je to tu samej "odborník"
    No vzhledem k tomu, na co se ptáš a jakou máš představu o tom, jak to chodí na reklamačních odděleních, tak jsi rozhodně Odborník ty a to i s tím velkým "O", narozdíl třeba ode mne, kdy já se "v branži" pohybuju nějaký ten rok a znám reklamace nejen z pohledu zákazníka, ale hlavně z pohledu prodejce.

    Jestli skutečně posíláš nějakou flash paměť, tak ti bohatě stačí krabice o rozměrech 10x10x20 cm, paměť v antistatickým pytlíku, krabice řádně vystlaná buď bublinkovou fólií nebo zmačkanejma novinama... při přepravě takto zabalené flešky je šance na poškození fakt minimální, leda by ten balík přejelo auto a to asi bude poznat ne?

    A když už máš tak obrovský strach, že na tebe někdo kuje ukrutné pykle, že za tím snad stojí CIA, BIS nebo zelení mužíčci z masu, tak prostě kopni do vrtule a jeď to reklamovat osobně a neřeš tady svý skutečně paranoidní obavy...

    A mimochodem, když už ti prodejce nabídne, že ti pošle přepravní službu, tak to ber, protože pak náklady hradí automaticky prodejce, kdežto když to pošleš poštou, tak to musíš zaplatit ty a až následně žádat úhradu poštovného po prodejci!
    Prostě to neřeš, ber to tak, že se mi to co ti tu tluču do hlavy (marně)už několikrát stalo!!!! A nechci aby se to opakovalo!!!!
    IBM ThinkPad T40

  14. #14
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Hele, posli jim doporucenej dopis, ze timto uplatnujes reklamaci dle zakona a at se staraj, dal je to jejich problem. Ubehne marne 30 dnu a podas na ne zalobu ze chce $.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  15. #15

    Standardní

    Istvane me prijde, ze se nudis, nechapu jak porad muzes resit takovy veci. Ja vim, ze mas na to pravni narok, ale ty to proste prehanis. Projet 600km autem kvuli reklamaci flashdisku za par stovek, to je velka parada. A tech hodin stravenych zjistovanim informaci, aby jsi si ty penize zase dostal zpatky. Uz jsem par threadu s tebou precetl(jen ty reklamacni, jinde jsem te nevidel) a nechapu te.
    CPU Core i5-750 @ 4 GHz, CPU cooler Noctua NH-U12P SE2, Mainboard Gigabyte p55-UD4
    Memory 2x2024MB G.Skill RipJaw 2000MHz, GPU MSI GTX460 1GB Cyclone, HDD Intel x25-M 80GB + WD6400aaks
    Case
    Antec P182, PSU Enermax modu82+ 525W, LCD HP LP2475w


  16. #16
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Krimi 2000
    Istvane me prijde, ze se nudis, nechapu jak porad muzes resit takovy veci. Ja vim, ze mas na to pravni narok, ale ty to proste prehanis. Projet 600km autem kvuli reklamaci flashdisku za par stovek, to je velka parada. A tech hodin stravenych zjistovanim informaci, aby jsi si ty penize zase dostal zpatky. Uz jsem par threadu s tebou precetl(jen ty reklamacni, jinde jsem te nevidel) a nechapu te.
    Je pravda že se nudím, protože marodím. To že jsem jel 600Km je problém prodejce. Já to koupil pár KM od baráku. Ale prodejce chce reklamace řešit v Praze. To by tě asi potěšilo že?
    IBM ThinkPad T40

  17. #17
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Ja ho chapu, nekdo mu prodal smejd a on je opravnene nastvanej. Prodejce ted nechce nest odpovednost za to, ze prodava smejdy. Bejt v jeho situaci, asi na ne uz je podana zaloba a resi to (hodne draze placenej) pravnik.

    EDIT: 2ISTVAN: Prodejce je POVINEN prevzit reklamaci v LIBOVOLNE pobocce a pokud to neudela, porusil tim zakon. Muze stanovit jine misto, ale to POUZE v pripade, ze je bydlisti zakaznika blize.

    Takze jak rikam, podej na ne zalobu, najmi si pravnika, vzdyt oni to plati.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  18. #18
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Hele, posli jim doporucenej dopis, ze timto uplatnujes reklamaci dle zakona a at se staraj, dal je to jejich problem. Ubehne marne 30 dnu a podas na ne zalobu ze chce $.
    To je to co jsem chtěl slyšet od někoho povolanýho
    IBM ThinkPad T40

  19. #19
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    Citace Původně odeslal Jezevec
    Hele, posli jim doporucenej dopis, ze timto uplatnujes reklamaci dle zakona a at se staraj, dal je to jejich problem. Ubehne marne 30 dnu a podas na ne zalobu ze chce $.
    no, vim, ze jsme se o tomhle uz kdysi bavili, ale podle me to tak jednoznacne neni.
    dulezite je rozlisovani mezi soukromopravnim aspektem reklamace (tedy uplatneni odpovednosti za vady) a verejnopravnim aspektem - zde tedy "reklamaci" ve smyslu zakona o ochrane spotrebitele. zatimco je spravny nazor, ze reklamaci (uplatneni odpovednosti za vady) lze uplatnit klidne posledni den zarucni lhuty bez fyzickeho predani veci prodavajicimu nebot toto uplatneni se ridi obecnymi zasadami obcanskeho zakoniku, 30 denni lhuta je lhuta dana zakonem o ochrane spotrebitele, ktery mluvi o "prijmuti reklamace". pro jistotu to sem pastnu:



    §19
    (1) S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná
    osoba,13) je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli
    provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na
    sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i
    v sídle nebo místě podnikání.

    (2) V provozovně musí být po celou provozní dobu přítomen
    pracovník pověřený vyřizovat reklamace.

    (3) Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne
    o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů.
    Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku
    či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně
    odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu,
    nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se
    prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí
    této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu,
    kterou nelze odstranit.

    (4) Při prodeji nebo poskytování služeb mimo ohlášenou
    provozovnu je prodávající povinen k informacím podle § 13 na
    žádost spotřebitele poskytnout zejména název nebo jméno a adresu
    prodávajícího, kde může spotřebitel i po ukončení takového prodeje
    nebo poskytování služeb uplatnit reklamaci.
    odst. 1 a 4 mluvi zasadne o prijmuti reklamace (rozumej "v prodejne") a uplatneni reklamace (rozumej "v prodejne"), tedy dle smyslu tohoto ustanoveni jde o fyzicke uplatneni.

    takze muj nazor je, ze uplatnit reklamaci lze jakkoliv a od tohoto bodu se prerusuje (stavi) zarucni lhuta, nicmene 30denni lhuta stanovena pro vyrizeni reklamace pocina bezet az fyzickym dorucenim reklamovane veci prodavajicimu.

    a nakonec trocha argumentace ad absurdum: u CC si koupim digitalni fotak a odjedu na 5-tydenni dovolenou do australie. ejhle, pokazi se hned po prijezdu k protinozcum. nelenim a napisu do CC maila, ze timto uplatnuji reklamaci. selsky rozum rika, ze po navratu nemuzu jit do CC s tim, ze to nevyridili do 30 dnu.
    pravne se da argumentovat sikanoznim vykonem prava, ktere nepoziva pravni ochrany
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  20. #20
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Tím chceš teda říct, že musím použít poštu a nést s tím spojená nebezpečí?
    IBM ThinkPad T40

  21. #21
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele riksa
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Tam, kde je puding (Praha)
    Věk
    44
    Příspěvky
    2 975
    Vliv
    325

    Standardní

    Citace Původně odeslal Ištván
    Tím chceš teda říct, že musím použít poštu a nést s tím spojená nebezpečí?
    ja nevim, jestli jsem to nejasne napsal nebo jestli je to tak tezke odhalit. jednou vetou: 30denni lhuta pocina bezet az dnem, kdy prodavajicimu vec fyzicky dojde. tecka. nic vic jsem nerekl
    i3 3240@default || Gigabyte Z77-D3H || 2x4GB Kingston DDR3 1600 || Sapphire 7750@default|| Default cooling || WD 500AAKS + Samsung F2 1.5TB || Lite-on 1673 || Corsair HX520 || Chieftec DX-01BL-D-U || MS Natural Keyboard 4000 || Logitech MX1000 || HP LP2065
    "Der Kaiser Franz Straka", 3/11/05 in lidovky.cz: "Pokud vím, svět byl stvořen Adamem a Evou a u toho bychom měli zůstat."

  22. #22
    Administrátor mince Avatar uživatele Jezevec
    Založen
    08.10.2002
    Bydliště
    Teplice
    Příspěvky
    6 738
    Vliv
    300

    Standardní

    Citace Původně odeslal Ištván
    Tím chceš teda říct, že musím použít poštu a nést s tím spojená nebezpečí?
    Ne, tim chce rict, ze nemam tak uplne pravdu, coz je mozny, alebrz pravnik nejsem . Ale rozhodne bych na tvym miste uplatnil reklamaci na mistni pobocce s tim, ze odmitaji hradit naklady, tak at si to vyresi jak chteji, ostatne jsou povini tu reklamaci prevzit.
    IMPROBE AMOR, QUID NON MORTALIA PECTORA COGIS - krutá jsi, lásko, kam až ty doženeš smrtelná srdce -- Vergilius
    Mnoho je prostředků, které léčí lásku, ale žádný není spolehlivý.
    S tím, čeho se na nás dopustili druzí se už nějak vyrovnáme. Horší je to s tím, čeho jsme se na sobě dopustili sami.
    -- Francois La Rochefoucauld
    Nabídnout přátelství tomu, kdo chce lásku, je jako dát chleba tomu, kdo umírá žízní.

  23. #23

    Standardní

    2 Ištván

    Prosim tě neřeš to a pošli jim to jako doporučenej balik a pojisti to na cenu zbozi. Stoji to par korun. Pokud by ti ten technik pak tvrdil, ze to bylo poskozeny muzes ty prachy vymahat po poste.

    Ale nevim, proc by technik neco umyslne nicil. Neni prece dement.

    BTW Reklamujes vec za 2 miliony ze to takhle resis?
    Všeho chuť

  24. #24
    Senior Member
    Založen
    30.09.2003
    Bydliště
    okr. J. Hradec
    Příspěvky
    590
    Vliv
    271

    Standardní

    Citace Původně odeslal Namornik
    2 Ištván

    Prosim tě neřeš to a pošli jim to jako doporučenej balik a pojisti to na cenu zbozi. Stoji to par korun. Pokud by ti ten technik pak tvrdil, ze to bylo poskozeny muzes ty prachy vymahat po poste.

    Ale nevim, proc by technik neco umyslne nicil. Neni prece dement.

    BTW Reklamujes vec za 2 miliony ze to takhle resis?
    To ne, ale chtěl jsem zjistit, kam až mužu jako zákazník zajít. Reklamace mě jen obtěžuje, tak chci prodejce donutit mím jednám aby neprodával šmejdy. Pokud budou všichni lidi laksní tak jak jsou, tak se naše republika nehne z místa. To je můj názor...........
    IBM ThinkPad T40

  25. #25
    Senior Member mince
    Založen
    07.10.2002
    Bydliště
    Brno
    Věk
    45
    Příspěvky
    1 278
    Vliv
    296

    Standardní

    Ano a kvůli tobě bude asi prodejce každý kus zboží, které chce prodat, dlouhodobě testovat, aby náhodou zákazníkovi neprodal šmejd... To znamená, najme tak 10 "betatesterů", sníží se nám nezaměstnanost a zboží se zdraží aspoň o 100%, fakt dobrej nápad! Prober se, takhle to nefunguje nikde, ani na takzvaném, všude vychvalovaném, západě! (tam jsou pouze vstřícnější v reklamacích kvůli tomu, že tamní občané mají jaksi více jasno ve svých právech). Svým jednáním způsobíš pouze to, že se prodejce sekne a bude se ti snažit reklamaci v mezích zákona co nejvíce znepříjemnit...

    Příklad:
    viz. thread zkušenosti s CZC - myslíš, že kdybych při té mé reklamaci UPSky poslal pana Gaje do řiti, nebo ho osočoval, že jejich technik záměrně ničí pečeti nebo zboží, že by byl vstřícný a poslal mi obratem nový kus? Leda tak prd, nechal by mne vydusit 30 dní... a já bych to na jeho místě udělal taky - pokud zákazník požaduje na co má právo - není problém a vyhovím mu, ale pokud se chová jako buran, nenechám si to jen tak líbit.
    Fakt promiň, ale jet kvůli reklamaci flešky 600km, když existuje pošta i s pojištěním obsahu mi přijde fakt ujetý, tvý obavy o to, že ti tvoji flešku někdo rozdupe hraničí přímo s paranoiou.
    Zajímavé je, že tvrdíš, že se ti to několikrát už stalo - člověče, ty máš teda pech! Já totiž ještě o nikom takovém neslyšel...

    Ty místo toho, aby sis tu reklamaci ulehčil a tolik tě neobtěžovala, jak tady tvrdíš, tak pouze vymejšlíš, jak to co nejvíce zkomplikovat, toť můj názor, možná se mejlím...
    AMD Ryzen 7 7800X3D | MSI MAG CORELIQUID E360 | MSI B650 GAMING PLUS WIFI | Kingston FURY 32GB DDR5-6000 | MSI GeForce RTX 4070 SUPER 12G VENTUS 2X OC | NVMe Samsung SSD 970 EVO 500GB | WD Blue 3D NAND SSD 1TB | MSI Vigor GK50LP + Logitech MX Master 3 + Xbox ONE Controler | Fortron CUT593P & Corsair RM650x | 27" HP 27xq | Windows 11 Pro 64bit | Synology NAS DS214 2TB | connected by Vodafone 500M/30M

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •