Člověče nechci tě nějak urazit, ale říká ti něco výraz paranoia?![]()
To že máš obavy samozřejmě chápu, ale kdyby to fungovalo tak jak to vidíš ty, tak by prakticky nešlo reklamovat zboží ze zásilkových prodejů.
Pokud máš takovej strach, tak ti nezbude nic jiného než osobní návštěva u prodejce, avšak už "vidím", jak ti prodejce proplatí cestu. Jsem vedoucím zásilkového obchodu rok a na samotném zásilkovém obchodě dělám dva a půl roku dohromady, jezdí k nám česká pošta, DPD, DHL, PPL a další kurýři a nikdy jsme neměli obdobný problém jaký ty vidíš, jednoduše proto, že vždy někdo z nás tu zásilku přebral a nikdo si nechce vzít na triko, že ji nějak úmyslně/neúmyslné poškodí. Pokud se nejedná o nějaký výprodejový nebo jinak "průserový" kus, tak prodejci nehrozí z reklamace žádná újma, protože on to vyreklamuje v servisu nebo u dodavatele, takže nemá žádný důvod k jednání, které by způsobilo poškození věci!