Presne, v pripade sporu by meli prusvih z toho, ze ti reklamaci uznali, ale ac mohli, tak nevyridili bez odkladu (muzou ti dat kus co maji skladem).
Duvod proc ti ho dat nechtej je jasnej, jim prijde jen opravena (pripadne nova) UPSka, ale bez obalu, maximalne tak v igelitu, bez manualu ... => To rozhodne jako novej kus neprodaj. Ovsem to uz je jejich problem.
Napis asi panu Konradovi narovinu, ze opravenou UPS jako vyrizenou reklamaci neprijmes a ze pokud budou dal nezakone odkladat vyrizeni reklamace, pronajmes si na tu dobu UPS jinde a po nich bude chtit uhradit ty naklady.
Treba mu to pak dojde.
I kdyz si myslim (pokud to neni skutecne debil) ze ma proste v popisu prace chovat se jak se chova. Kez bych se dozil reklamaci jako jinde v EU, kde znamej prisel do kramu reklamovat TV (asi po 1/2 roce), za 10 minut si odnasel novou a jeste mu navrch dali darek + poukaz na 10% slevu.
Tam totiz aspon vetsinou fungujou soudy, podobnej spor by byl vyresenej za 10 minut a firmu by to vyslo nejen draho, navic by se jeji jmeno objevilo ve vsemoznejch casacich.





Odpověď s citací