2Vykuk: Pockame na co ? Na to, ze diky AGP 8x budou gamesy rychlejsi ? Stejne se vsechna graficka data (textury) drzi pokud mozno v lokalnich pametech na karte, jinak by nejaky mohutny vykon GPU vubec nemel smysl. Proto ty pameti navrhari rvou primo na grafiku, aby komunikace s nimi byla co mozna nejrychlejsi a nejkratsi bez dalsich uzkych linek a cekacich stavu - to by bylo sakra poznat, kdyby se najednou musela cast dat tahat ze systemove pameti pres AGP misto z lokalnich pameti na grafice. Takze vetsi prenosove pasmo u AGP je u soucasnych grafik celkem nanic - viz. uz davno zname rozdily mezi AGP2x a 4x. Na komunikaci grafiky s CPU bohate staci soucasne pasmo. Je to jenom dalsi marketingovy blabol, protoze spoustu neznalych koncovych BFU spis omraci velka cislice 8x, nez nejake dalsi nove technicke specifikace a funkce...