Jen by me zajimalo, jak by pripadnej soud rozhodoval spor, kdy si reklamujici prijde vyzvednou reklamaci dejme tomu 50ty den a prodavajici by po nem chtel uhradit tech 20 dnu, pricemz se nepokusil toho cloveka nijak kontaktovat.
Ten clovek muze vesele tvrdit, ze kdyz se byl zeptat, tak mu rekli ze to jeste neni. Pak by prodavajici musel minimalne dokazat, ze ta reklamace byla skutecne vyrizena nejpozdeji 30tym dnem ne ? A protoze mam nejakou predstavu jak reklamace fungujou, tak mam ten zvlastni pocit ze jedina sance prodavajiciho je, ze ma nejaky zaznam o pokusu toho cloveka kontaktovat (trebas hovor na jeho telefon ve vypisu).
Nehlede na to ze solidni obchod samozrejme zakaznika kontaktuje sam, protoze i z hlediska pripadnych nahrad to vyjde levneji. Klidne bych tam moh volat kazdy den jestli uz to je a pak si to nechat vsechno zaplatit.