Citace Původně odeslal tiktak
ja jsem rozhodne nechtel, aby to vyznelo jako sjizdeni, ale pri tomle pristupu by ten reproduktor mohl taky za chvilku zkouset 230 Voltama ze site, nejlepe fazi a nulakem...

Zakladni myslenka je, aby se nepoustel do neceho, cemu nerozumi natolik, aby byl schopen posuoudit, zda to funguje ci ne.
Jde mi spis opravdu o to, aby zbytecne neodpraskl drahy radio i s reprakama a jeste pak nepsal, ze mu to nekdo radil odsud.
A jak jiste uznas, 9V baterka je na odprasknuti repraku jak delana, pokud to neni nejakej repro s nizkou citlivosti a vysokou zatizitelnosti.
Ja bych se to bal zkouset 9V na svym subwooferu v aute a pokud jsem kdy zkousel 1.5V baterku, i na subwooferu se zatizitelnosti 400W + od dost renomovane znacky byla vychylka membrany vic nez znatelna, takze proto....
Ale na těch 50Hz by to (asi tak dvě mikrosekundy) docela hezky bručelo
Jinak s použitím 9V baterky jako kata na repráky naprosto souhlasím.

Chtěl jsem ještě upozornit na jednu fíčurku autorádií - mívají symetrické zapojení zesilovače, tedy v jednom kanále je signál oproti zemi kladný, v druhém oproti zemi záporný. Čili v jednom kanále se připojí "živý" konec na "+" konektor reproduktoru a zem na "-" a v druhém kanále je to obrázeně. Většinou je to dobře označený, netřeba to měřit, nebo kuchat. (Ale dvakrát měř, jednou řež, že jo )