v doom3 si nejak specialne zapinal opengl2 alebo to islo automaticky? pokial sa pamatam tak davnejsie v tej leaknutej alfe sa to muselo zapnut manualne cez konzolu ale vtedy neboli ogl2 ovladace a asi ani zelezo
alebo je to zlepsenie este pod ogl1.x?

==
edit:
sice nemam sli ale niekoho moze zaujimat udajna nativna podpora pre dalsie tituly
http://www.computerbase.de/news/trei...590_opengl_20/

==
edit:
dalsie testy:
http://www.origo3d.com/forceware-roundup-2005.shtml

==
edit:
ak by ste niekto mohli tak skuste doom3 testnut s tymito ovladacmi a cez konzolu nastavte opengl2
prikaz by mal byt: r_useGL2 "1"

==
edit:
v q3a to hadze divne vysledky (to iste plati pre Xtreme G Drivers 75.90a)
ked pustim nejake demo viackrat za sebou tak prvy vysledok je je cca ako s 71.81 ale dalsie pokusy prepadnu o dost nizsie