Stránka 1 z 2 12 PosledníPoslední
Výsledky 1 až 25 z 28

Téma: NV50 specifikacia

Hybrid View

Předcházející příspěvek Předcházející příspěvek   Další příspěvek Další příspěvek
  1. #1

    Standardní NV50 specifikacia

    Na nete som objavil prvu specifikaciu NV50 je sice neoficialna ale lepsie ako nic... http://www.cdr.cz/a/13331
    Cpu:AthlonXP2000(Palomino)Ram:Mercury 512MB 333MHZ CL2.5 VGA:ATI Radeon 9550Gecube infinity 128MB 128Bit(475,700default) Board:MSI KT400A Ultra FISR HDD:2xHitachy120GB 7200ot 8MB cash Fan speeze Vulturespin1 CDRW:Plextor 48/24/48A DVDROM:Toshiba 1802 POWER:350Watt

  2. #2

  3. #3
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    296

    Standardní

    Sudruhovia, preco?
    32 (24 skutečných) pixels pipelines (u modelu Ultra)
    Zvysnych 8 pipes je "neskutecnych"?
    32 vertex shaderů
    Jasne, takmer 8x vykonnejsia ako 6800Ultra. Velmi realisticke...
    Fillrate 12,8 miliónů texelů za sekundu
    Len tak malo?

    Skoda dalsich komentarov, myslim ze som svoj nazor na podobne "specifikacie" vyjadril uz v threade o R520.
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  4. #4
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní

    A to tyhle jsou ty slabsi
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

  5. #5
    Senior Member Avatar uživatele Yuri
    Založen
    03.02.2005
    Bydliště
    Slovensko - Bratislava
    Věk
    38
    Příspěvky
    729
    Vliv
    259

    Standardní

    tak toto je riadna somarina
    [e2160 @ 3ghz(1.275V). 2GB 825mhz ddr2. 8800gts 320mb. msi p35 neo2.] @ 450w (350w rip) (280w rip)

    Je přirozené pro lidi jíst maso, OK? My jíme krávy, krávy jedí trávu. My sekáme trávu, co nás dělá hladovými po dalších kravách.Koloběh života!

  6. #6

    Standardní

    sisi: Škoda, tak jsi mě předběhl Ten fillrate je fakt dobrej joke I S3 Virge 3D měla dvojnásobek. Ale i hodnota (12,8 ) neodpovídá. Z počtu TMU, pxl pipes a frekvence k tomuhle číslu nemohli nijak dojít. To nesedí ani matematicky

    Jestli specifikace R520 byly domněnky, tak tohle je naprostý nesmysl Neodpovídá to.

    Ale jedna věc je u obou společná: 24 pips a 32TMUs. Jestli to vážně (alespoň u R520) nemá znamenat 16pxl+8vtx, tak tu máme nějakou novou architekturou "8x2 + 16x1"? To už vážně nevim, jestli si někdo dělá p*del a tenhle výmysl jen dál kopíruje, nebo co Na druhou stranu si dokážu představit aplikace, ve kterých by to znamenalo přínos.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  7. #7
    Senior Member Avatar uživatele Mtex
    Založen
    01.05.2004
    Bydliště
    Frenstat p.R
    Věk
    41
    Příspěvky
    582
    Vliv
    265

    Standardní

    Fillrate 12,8 miliónů texelů za sekundu

    To by mal ten chip len 0,533MHz? Za predpokladu 24pipeline ...
    Rig 1:Core i5 750@3,7Ghz, 16GB DDR3 Corsair Vangance, Asus P55D pro, AMD Radeon HD5970, WD raptor 300GB+2TB Hitachi, Creative X-Fi eXtrem music+Creative I-T2300, PSU and case : Seasonic M12 600W+Chieftec LCX-01SL-SL-B, 22" Eizo S2231WE-black, Mouse: Logitech MX618, System: Win 7 64bit
    Rig 2: MSI GT660, Core i5 M460, 4GB DDR3, nVIDIA285GTX, Intel SSD+500GB WD, WIN7, Logitech M705 wireless+Logitech K800 Illuminated wirelles, Creative GigaWorks T20

  8. #8

    Standardní

    Citace Původně odeslal Mtex
    Fillrate 12,8 miliónů texelů za sekundu

    To by mal ten chip len 0,533MHz? Za predpokladu 24pipeline ...
    Keby teba mali vo vyvojovom time tak sa im takato chyba nestane.
    Asus A6T // Mark03 ~ 9000
    Thorton 2000+ @ Barton 3200+ (11*200) 1.65V // Epox 8RDA+ Rev.2 V-Data DDR400 1GB // MSI RX9800Pro // Mark03 ~ 6570

  9. #9

    Standardní

    Nene, to bude určitě ta zmiňovaná výkonnostní ztráta způsobená implementací unified-shader architecture
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  10. #10

    Standardní

    Vlastně by to pro USA (hustá skratka pro unifikované shadery ) mohlo docela odpovídat. 24 všehoschopných pipek + 8 jen pro integery, každá s TMU a SISD/SIMD vertex shadery . To už by mohlo některým lidem přijít dost reálné .

  11. #11
    Member Avatar uživatele Rutuf
    Založen
    10.09.2004
    Bydliště
    Mladá Boleslav
    Příspěvky
    273
    Vliv
    257

    Standardní

    Citace Původně odeslal Mtex
    Fillrate 12,8 miliónů texelů za sekundu

    To by mal ten chip len 0,533MHz? Za predpokladu 24pipeline ...
    Citace Původně odeslal Ňuf
    A fillrate je samozrejme v miliardach tex/s, ne milionech (v originale: Fillrate 12.8 billion texetls /sec). O DirectX 9.0d slysim taky prvne - Microsoft by se tim urcite uz davno pochlubil, kdyby to melo za 1/2 roku vyjit.
    To k fillrate
    CPU - Intel Core 2 Duo E6600 2,4GHz - Thermaltake Big Typhon MB - ASUS P5B Deluxe RAM - Kingston 2x1024MB 750MHz CL4 GPU - X1950PRO 256MB HDD - SATA 2 2x 320GB DVD-ROM - LG 4082B CASE - 3R System Air Black ZDROJ - LC Power 550W 12cm fan Monitor - CRT 19" Samsung SyncMaster 957DF Zvuk - SB Audidy2 ZS, Gembird WCS-YF-1A

  12. #12

    Standardní

    Rutuf: A teď mi pověz, jak z čísel:

    550-600MHz jádro
    32 (24 skutečných) pixels pipelines
    32 texturovacích jednotek

    dostaneš hodnotu 12,8 upřímně - nemusíš se obtěžovat, protože se k tomu číslu nedostaneš. To jen potvrzuje, že tyhle "specifiakce" dal dohromady chytrák, který ani netuší, že by mezi těmi čísly měly být nějaké souvislosti.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  13. #13

    Standardní

    32*600/3*2
    a to je dobrej rébus

  14. #14
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal Puťas
    Vlastně by to pro USA (hustá skratka pro unifikované shadery ) mohlo docela odpovídat.
    Hint: http://www.forum-3dcenter.org/vbulle...d.php?t=190859...
    24 všehoschopných pipek + 8 jen pro integery,
    Integers? Preco by to v dnesnej dobe robili?
    každá s TMU a SISD/SIMD vertex shadery .
    To by bolo sialene, keby ku kazdej pipe "nacapili" jeden vertex shader. Tak to nefunguje... Ak "USA", tak potom jedine co dava zmysel (a baziruje aspon ako tak na tych "sprecifikaciach") je monstrum s 32 komplexnymi ALUs (24 z nich je schopnych vykonavat PS robotu, zvysnych 8 nejako okresanych, vsetky su schopne zastat rolu VS jednotiek) + 32 nezavislych TMUs.
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  15. #15

    Standardní

    mě se víc líbí USA

    Že by se už dnes a zítra nenašlo 25% operací bez nutnosti FP?

    Je opravdu nutné je mít komletní v dnešním slova smyslu? Co kdyby třeba teprv 4 VS daly dohromady MIMD procesor? Pak by se o nich dalo uvažovat jako o 8 VS, velmi civilní.

    Já si nemyslím že by nvidia šla po USA (třeba se to ujme ), jen si tu tak spekuluju

  16. #16
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal Puťas
    Že by se už dnes a zítra nenašlo 25% operací bez nutnosti FP?
    Nepochybne by sa naslo... PS 1.x tu s nami bude zrejme este hodnu dobu. Ovsem po HW stranke to vyzera inak. V tabore ATI je vsetko od R300 vyssie FP24 (u R520 FP32), u NV je zase vsetko od NV35 vyssie FP16/32 (co sa tyka PS jednotiek po HW stranke). Nemam ten pocit, zeby NV spravila v pripade NV50 "krok spat" a v jadre by sa opat ocitli dedicated integer-only ALUs.
    Je opravdu nutné je mít komletní v dnešním slova smyslu? Co kdyby třeba teprv 4 VS daly dohromady MIMD procesor? Pak by se o nich dalo uvažovat jako o 8 VS, velmi civilní.
    Uff, a tie "mini" 4 VS by boli co? Skalarne ALUs? To uz su naozaj divoke spekulacie...
    Já si nemyslím že by nvidia šla po USA (třeba se to ujme ), jen si tu tak spekuluju
    Uprimne, s prichodom WGF 2.0 bude davat "USA" viac nez zmysel... Nehovorim, ze to bude nutnost, ale pekne to do toho konceptu "sadne".
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  17. #17
    Member Avatar uživatele MATRIX
    Založen
    16.10.2002
    Bydliště
    Blava95%;Martin5%
    Příspěvky
    241
    Vliv
    281

    Standardní

    Len tak spekulujem ale nebude to tym ze uz nebudu jednoznacne urcene co je pixel shader a co je vertex a bude len 32 shader unitov ktore budu vediet robit aj to aj to. Teda aspon nieco take som pochopis z citania clanku o WGF.
    PC1 A64@2.250 Mhz,DFI NF4Ultra Infinity, 2x512 DDR500, Sapphire X1800GTO 700/1400 1.4/2.05/1.95, 19" ADI - Samsung panel.
    PC2: 8RDA+, 1700+@2200+(200*9)@1.5V, 512 DDR400 BLITZ /ale zevraj A-data CHACHA/ so super agrasivnym casovanim 3-4-4-8 , 9100 - zobrazovaci adapter

  18. #18

    Standardní

    Nešlo by o krok vzad ale vpřed- k větší efektivitě. VS byl vždy FP 32 btw. Co s tím má společného FP pixelshaderu?

    Není to divočejší než 32 pipelines USA čip s 400 mil. tranzistory. Mít kompletní VS na každé pipce je cesta do pekel.

    Uvažuji podle rétoriky nvidie, radši rychlej klasickej model než pomalej uni. NV50 by měl vyjít dávno před WGF. Anebo mlží

  19. #19

    Standardní

    Citace Původně odeslal MATRIX
    Len tak spekulujem ale nebude to tym ze uz nebudu jednoznacne urcene co je pixel shader a co je vertex a bude len 32 shader unitov ktore budu vediet robit aj to aj to. Teda aspon nieco take som pochopis z citania clanku o WGF.
    Z pohledu programátora.

  20. #20
    Senior Member minceVIP Avatar uživatele sisi
    Založen
    24.02.2003
    Bydliště
    Auckland, NZ
    Příspěvky
    2 176
    Vliv
    296

    Standardní

    Citace Původně odeslal Puťas
    Nešlo by o krok vzad ale vpřed- k větší efektivitě. VS byl vždy FP 32 btw.
    No ved prave... a ak chces mat unified units, tak kazda z nich bude musiet zvladat fungovat aj ako VS aj ako PS. Uz len z toho titulu je FP32 nutnost.
    Co s tím má společného FP pixelshaderu?
    Vid vyssie. Ak integer-only units, tak kde inde by mali mat vyznam ak nie pri PS? Asi tazko najst nejake scenaria, kde by boli prinosne cisto integer kalkulacie vo VS. Ovsem na vsetkych sucasnych architekturach uz dedicated integer ALUs v PS units nenajdes.
    Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400

  21. #21

    Standardní

    Za předpokladu že bůh je nekonečný a vesmír je taky nekonečný.... ne špatně.
    Za předpokladu že 8 neopravdových pipek je tak nazváno kvůli tomu že nejsou uni, by mohli být určené právě pro takové operace. FP potřebují snad jen výpočty světel.

  22. #22
    Senior Member Avatar uživatele Yuri
    Založen
    03.02.2005
    Bydliště
    Slovensko - Bratislava
    Věk
    38
    Příspěvky
    729
    Vliv
    259

    Standardní

    Citace Původně odeslal Puťas
    Za předpokladu že bůh je nekonečný a vesmír je taky nekonečný.... ne špatně.
    vesmir je konecny je to dokazane
    [e2160 @ 3ghz(1.275V). 2GB 825mhz ddr2. 8800gts 320mb. msi p35 neo2.] @ 450w (350w rip) (280w rip)

    Je přirozené pro lidi jíst maso, OK? My jíme krávy, krávy jedí trávu. My sekáme trávu, co nás dělá hladovými po dalších kravách.Koloběh života!

  23. #23

    Standardní

    Zas se dostáváme jinam K USA se nVidia postavila jednoznačně (v tom smyslu, že ji hned tak podporovat nebude, protože je dle jejich názoru pomalá). Skutečné/neskutečné pipelines lze vysvětlit mnohem jednodušeji. Architektura čipu bude podporovat 8 quadů, ale přítomných bude jen 6. Až bude zapotřebí, mohou být další přidány.
    senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy

    Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci
    (tj. ikonka s vahami pod avatarem)

  24. #24

    Standardní

    Jaký je důkaz pro konečnost vesmíru? Alespoň pro konečnost v rozměrech ve kterých se může člověk pohybovat

  25. #25
    Moderátor Avatar uživatele Masster
    Založen
    21.03.2003
    Bydliště
    Světlá n. S.
    Věk
    42
    Příspěvky
    7 010
    Vliv
    357

    Standardní

    Tak to vypada, ze NV50 se nedockame
    http://4um.ocguru.cz/viewtopic.php?t=78223
    But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy

Informace o tématu

Users Browsing this Thread

Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)

Pravidla přispívání

  • Nemůžete zakládat nová témata
  • Nemůžete zasílat odpovědi
  • Nemůžete přikládat přílohy
  • Nemůžete upravovat své příspěvky
  •