Na nete som objavil prvu specifikaciu NV50 je sice neoficialna ale lepsie ako nic... http://www.cdr.cz/a/13331![]()
Na nete som objavil prvu specifikaciu NV50 je sice neoficialna ale lepsie ako nic... http://www.cdr.cz/a/13331![]()
Cpu:AthlonXP2000(Palomino)Ram:Mercury 512MB 333MHZ CL2.5 VGA:ATI Radeon 9550Gecube infinity 128MB 128Bit(475,700default) Board:MSI KT400A Ultra FISR HDD:2xHitachy120GB 7200ot 8MB cash Fan speeze Vulturespin1 CDRW:Plextor 48/24/48A DVDROM:Toshiba 1802 POWER:350Watt
Sudruhovia, preco?
Zvysnych 8 pipes je "neskutecnych"?32 (24 skutečných) pixels pipelines (u modelu Ultra)
Jasne, takmer 8x vykonnejsia ako 6800Ultra. Velmi realisticke...32 vertex shaderů
Len tak malo?Fillrate 12,8 miliónů texelů za sekundu
Skoda dalsich komentarov, myslim ze som svoj nazor na podobne "specifikacie" vyjadril uz v threade o R520.
Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400
A to tyhle jsou ty slabsi![]()
But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
tak toto je riadna somarina
[e2160 @ 3ghz(1.275V). 2GB 825mhz ddr2. 8800gts 320mb. msi p35 neo2.] @ 450w (350w rip) (280w rip)
Je přirozené pro lidi jíst maso, OK? My jíme krávy, krávy jedí trávu. My sekáme trávu, co nás dělá hladovými po dalších kravách.Koloběh života!
sisi: Škoda, tak jsi mě předběhlTen fillrate je fakt dobrej joke
I S3 Virge 3D měla dvojnásobek. Ale i hodnota (12,8 ) neodpovídá. Z počtu TMU, pxl pipes a frekvence k tomuhle číslu nemohli nijak dojít. To nesedí ani matematicky
Jestli specifikace R520 byly domněnky, tak tohle je naprostý nesmyslNeodpovídá to.
Ale jedna věc je u obou společná: 24 pips a 32TMUs. Jestli to vážně (alespoň u R520) nemá znamenat 16pxl+8vtx, tak tu máme nějakou novou architekturou "8x2 + 16x1"?To už vážně nevim, jestli si někdo dělá p*del a tenhle výmysl jen dál kopíruje, nebo co
Na druhou stranu si dokážu představit aplikace, ve kterých by to znamenalo přínos.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Fillrate 12,8 miliónů texelů za sekundu
To by mal ten chip len 0,533MHz? Za predpokladu 24pipeline ...
Rig 1:Core i5 750@3,7Ghz, 16GB DDR3 Corsair Vangance, Asus P55D pro, AMD Radeon HD5970, WD raptor 300GB+2TB Hitachi, Creative X-Fi eXtrem music+Creative I-T2300, PSU and case : Seasonic M12 600W+Chieftec LCX-01SL-SL-B, 22" Eizo S2231WE-black, Mouse: Logitech MX618, System: Win 7 64bit
Rig 2: MSI GT660, Core i5 M460, 4GB DDR3, nVIDIA285GTX, Intel SSD+500GB WD, WIN7, Logitech M705 wireless+Logitech K800 Illuminated wirelles, Creative GigaWorks T20
Keby teba mali vo vyvojovom time tak sa im takato chyba nestane.Původně odeslal Mtex
![]()
Asus A6T // Mark03 ~ 9000
Thorton 2000+ @ Barton 3200+ (11*200) 1.65V // Epox 8RDA+ Rev.2 V-Data DDR400 1GB // MSI RX9800Pro // Mark03 ~ 6570
Nene, to bude určitě ta zmiňovaná výkonnostní ztráta způsobená implementací unified-shader architecture![]()
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Vlastně by to pro USA (hustá skratka pro unifikované shadery) mohlo docela odpovídat. 24 všehoschopných pipek + 8 jen pro integery, každá s TMU a SISD/SIMD vertex shadery
. To už by mohlo některým lidem přijít dost reálné
.
Původně odeslal Mtex
To k fillratePůvodně odeslal Ňuf
CPU - Intel Core 2 Duo E6600 2,4GHz - Thermaltake Big Typhon MB - ASUS P5B Deluxe RAM - Kingston 2x1024MB 750MHz CL4 GPU - X1950PRO 256MB HDD - SATA 2 2x 320GB DVD-ROM - LG 4082B CASE - 3R System Air Black ZDROJ - LC Power 550W 12cm fan Monitor - CRT 19" Samsung SyncMaster 957DF Zvuk - SB Audidy2 ZS, Gembird WCS-YF-1A
Rutuf: A teď mi pověz, jak z čísel:
550-600MHz jádro
32 (24 skutečných) pixels pipelines
32 texturovacích jednotek
dostaneš hodnotu 12,8upřímně - nemusíš se obtěžovat, protože se k tomu číslu nedostaneš. To jen potvrzuje, že tyhle "specifiakce" dal dohromady chytrák, který ani netuší, že by mezi těmi čísly měly být nějaké souvislosti.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Hint: http://www.forum-3dcenter.org/vbulle...d.php?t=190859...Původně odeslal Puťas
Integers? Preco by to v dnesnej dobe robili?24 všehoschopných pipek + 8 jen pro integery,
To by bolo sialene, keby ku kazdej pipe "nacapili" jeden vertex shader. Tak to nefunguje... Ak "USA", tak potom jedine co dava zmysel (a baziruje aspon ako tak na tych "sprecifikaciach") je monstrum s 32 komplexnymi ALUs (24 z nich je schopnych vykonavat PS robotu, zvysnych 8 nejako okresanych, vsetky su schopne zastat rolu VS jednotiek) + 32 nezavislych TMUs.každá s TMU a SISD/SIMD vertex shadery.
Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400
mě se víc líbí USA![]()
Že by se už dnes a zítra nenašlo 25% operací bez nutnosti FP?
Je opravdu nutné je mít komletní v dnešním slova smyslu? Co kdyby třeba teprv 4 VS daly dohromady MIMD procesor? Pak by se o nich dalo uvažovat jako o 8 VS, velmi civilní.
Já si nemyslím že by nvidia šla po USA (třeba se to ujme), jen si tu tak spekuluju
![]()
Nepochybne by sa naslo... PS 1.x tu s nami bude zrejme este hodnu dobu. Ovsem po HW stranke to vyzera inak. V tabore ATI je vsetko od R300 vyssie FP24 (u R520 FP32), u NV je zase vsetko od NV35 vyssie FP16/32 (co sa tyka PS jednotiek po HW stranke). Nemam ten pocit, zeby NV spravila v pripade NV50 "krok spat" a v jadre by sa opat ocitli dedicated integer-only ALUs.Původně odeslal Puťas
Uff, a tie "mini" 4 VS by boli co? Skalarne ALUs? To uz su naozaj divoke spekulacie...Je opravdu nutné je mít komletní v dnešním slova smyslu? Co kdyby třeba teprv 4 VS daly dohromady MIMD procesor? Pak by se o nich dalo uvažovat jako o 8 VS, velmi civilní.
Uprimne, s prichodom WGF 2.0 bude davat "USA" viac nez zmysel... Nehovorim, ze to bude nutnost, ale pekne to do toho konceptu "sadne".Já si nemyslím že by nvidia šla po USA (třeba se to ujme), jen si tu tak spekuluju
![]()
Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400
Len tak spekulujem ale nebude to tym ze uz nebudu jednoznacne urcene co je pixel shader a co je vertex a bude len 32 shader unitov ktore budu vediet robit aj to aj to. Teda aspon nieco take som pochopis z citania clanku o WGF.
PC1 A64@2.250 Mhz,DFI NF4Ultra Infinity, 2x512 DDR500, Sapphire X1800GTO 700/1400 1.4/2.05/1.95, 19" ADI - Samsung panel.
PC2: 8RDA+, 1700+@2200+(200*9)@1.5V, 512 DDR400 BLITZ /ale zevraj A-data CHACHA/ so super agrasivnym casovanim 3-4-4-8 , 9100 - zobrazovaci adapter
Nešlo by o krok vzad ale vpřed- k větší efektivitě. VS byl vždy FP 32 btw. Co s tím má společného FP pixelshaderu?
Není to divočejší než 32 pipelines USA čip s 400 mil. tranzistory. Mít kompletní VS na každé pipce je cesta do pekel.
Uvažuji podle rétoriky nvidie, radši rychlej klasickej model než pomalej uni. NV50 by měl vyjít dávno před WGF. Anebo mlží![]()
Z pohledu programátora.Původně odeslal MATRIX
No ved prave... a ak chces mat unified units, tak kazda z nich bude musiet zvladat fungovat aj ako VS aj ako PS. Uz len z toho titulu je FP32 nutnost.Původně odeslal Puťas
Vid vyssie. Ak integer-only units, tak kde inde by mali mat vyznam ak nie pri PS? Asi tazko najst nejake scenaria, kde by boli prinosne cisto integer kalkulacie vo VS. Ovsem na vsetkych sucasnych architekturach uz dedicated integer ALUs v PS units nenajdes.Co s tím má společného FP pixelshaderu?
Intel Core 2 Duo E6600 @ 3.2GHz (8 * 400MHz) @ 1.3V with Zalman CNPS9500 AT @ 1800RPM, ASUS P5B Deluxe/WiFi, 2x1GB Corsair Twin2X PC2-6400 DDRAM @ 400MHz (4-4-4-12) @ 2.1V, Leadtek 8800GT 512MB, WD Caviar SE16 250GB, Asus DRW-1608P3S, Creative SB Audigy Value, Logitech X-230 speakers, Enermax Liberty 400W, 2x120mm Thermaltake case fan @ 1800RPM, Thermaltake Aguila black case, HP LP2065 LCD, Logitech MX400
Za předpokladu že bůh je nekonečný a vesmír je taky nekonečný.... ne špatně.
Za předpokladu že 8 neopravdových pipek je tak nazváno kvůli tomu že nejsou uni, by mohli být určené právě pro takové operace. FP potřebují snad jen výpočty světel.
vesmir je konecnyPůvodně odeslal Puťas
je to dokazane
![]()
[e2160 @ 3ghz(1.275V). 2GB 825mhz ddr2. 8800gts 320mb. msi p35 neo2.] @ 450w (350w rip) (280w rip)
Je přirozené pro lidi jíst maso, OK? My jíme krávy, krávy jedí trávu. My sekáme trávu, co nás dělá hladovými po dalších kravách.Koloběh života!
Zas se dostáváme jinamK USA se nVidia postavila jednoznačně (v tom smyslu, že ji hned tak podporovat nebude, protože je dle jejich názoru pomalá). Skutečné/neskutečné pipelines lze vysvětlit mnohem jednodušeji. Architektura čipu bude podporovat 8 quadů, ale přítomných bude jen 6. Až bude zapotřebí, mohou být další přidány.
senzory pro DF - DSLR | senzory pro DF - kompakty a EVF | senzory pro DF - mosaic masky | senzory pro DF - full-color masky | filtry pro DF #1 / #2 | tisk DF na inkoustech od Canonu | M42 skla pro DSLR | Thoriové sklo a M42 objektivy
Neděkujte, nenadávejte, pokud se vám něco líbí nebo nelíbí, používejte prosím reputaci (tj. ikonka s vahami pod avatarem)
Jaký je důkaz pro konečnost vesmíru? Alespoň pro konečnost v rozměrech ve kterých se může člověk pohybovat![]()
Tak to vypada, ze NV50 se nedockame![]()
http://4um.ocguru.cz/viewtopic.php?t=78223
But of course, the unlimited evilness of the ultimate tool of mischief, the universal explanation for sucky performance from anything other than nVidia, TWIMTBP, strikes again. The shenanigans know no bounds....luckily, in this sea of pain and anguish,the shining beacon of light and righteousness, ATi, stand, with their Get in the Game program that they managed so badly(because they`re not evil like nV, see, so they couldn`t actually have a program where they worked really close with devs, pushing their tech into their stuff) that no game is part of it. - Morgoth the Dark Enemy
Toto téma si právě prohlíží 1 uživatelů. (0 registrovaných a 1 anonymních)