Představuješ si to trochu jednoduše
Na R520 se pracuje min. 2 roky. GeForce 6800 jak jí známe teď, byla taky připravována dopředu, ale měla vyjít později (byl to čip v zásobě). Jenže nVidia ji vydala hned (místo 8pip NV40) a nezbylo jí nic "rozdělaného", s čím by se mohla v tak krátké době vytasit.
To ještě komplikuje spolupráce na PS3, takže není na vývoj pro PC tolik času. Je sice pěkný, že nVidia má řešení, který je rychlý a technologicky dokonalejší, než šváb od ATi, ale musíš si uvědomit, že je potřeba všechny ty technologie od někud brát. Bez vývoje to prostě nejde. A protože nVidia vyvinuté čipy "spotřebovala", musí být vyvinuty nové (to zabere nějaký čas), pak budou vyrobeny prototypy + jejich testování (zas nějaký čas), a pak se tepve může spustit výroba.
Pokud nVidia posunula gf6800 řekněme o půl roku dopředu, tak jí zas tenhle půlrok bude jinde scházet. To je jednoduchá matematika![]()