Citace Původně odeslal sisi
Nie, v tomto si snad mozeme byt isti - tiler to urcite nebude.
Právě bohužel Zajímalo by mě, jestli se TBR u ati nebo nVidie ještě vůbec dočkáme. Bylo by to pro ně sice riskantní, ale mohlo by to částečně vyřešit otázku FSAA

Ako som hovoril, verim ze sa nieco takeho objavi... ale nic konkretnejsieho sa naozaj nevie. Bude treba specialna podpora od zakladnych dosiek? Budu moct spolu komunikovat lubovolne "generacne podobne" karty? Pride AFR + SFR alebo nieco diametralne odlisneho?
Budu si linky na ty rozhovory schovávat Karty by se neměly nijak samostatně propojovat, ale už si nejsem jistý, jestli bude zapotřebí speciální deska. Zkusím to ještě najít. Udávádělo se, že nebude nutné používat stejně výkonné verze R520, takže bych čekal spíš SFR (záleží, jestli je předpoklad správný )

O akom fillrate tu hovorime? Obycajny pixel fillrate bude nanajvys dvojnasobny oproti X800XT, aj to len pri tej najlepsej "konstelacii hviezd"... teda ak pripustime tych 6 quadov & core clocks okolo 700MHz (co sa imho nepodari). Nehovoriac o tom, ze bandwidth nebude ani len dvojnasobny (nie ak sa nerozsiri bus width - co je imho tiez malo pravdepodobne).
512bit bus považuju za nesmysl. Není to ještě cost-effective

Měl jsem na mysli multitexturing (32TMU). Ale uznávám, že i přesto, že se takhle informace objevila už několikrát, to může dopadnout jinak.

Ved som pisal, ze s podporou nie je problem... ale jedno je iste - u karty tohto rangu naozaj nechces, aby Ti skoncil front/back/multisample/Z/stencil buffer v systemovej pamati. To by bola ritualna samovrazda co sa tyka vykonu. Moja otazka teda je - naco toto u R520 vyzdvihovat?
Ze stejného důvodu jako AGP texturing na TNT Marketing. Čím je sloupec s výpisem technologií delší, tím lépe

Uprimne, 16x2 (rozumej fixne dve TMUs na pipe) sa mi zda v sucasnej dobe blbost... nevidim jediny rozumny dovod, preco by toto robili. Doby obycajneho multitexturingu su uz davno prec, teraz je zaujimavy najma shader throughput a tam sa coraz viac kladie vacsi doraz na aritemticke operacie a nie texturing. To co treba posilnovat su ALUs.
Takhle, nemyslel jsem fixně dvě TMU na pip (i ta specifikace s 24 pip uvádí 32TMU, takže fixní asi nebudou (?) ). ATi sice vedla v téměř veškeré syntetice (3D Marky a další aplikace, který výrazně používají shadery), ale ve hrách už výkon (oproti 6800) tak přesvědčivý nebyl. A většina her používá shadery dost decentně a myslím si, že zdvojnásobení počtu TMU by jim mohlo pomoci výrazněji.

Zdvojnásobit počet TMU je přece i snazší, než navýšit počet kompletních pips.

Ještě se vrátím k výkonu (3x X800XT). Pokud by ATi vytáhla efektivitu na úroveň NV40 a frekvenci vytáhla na těch 700MHz, tak má okamžitě výkon dvou X800XT (resp. 6800, to je +- jedno). A přidáním pips (nebo / a TMUs a ALUs) by těch cca 50% navíc získat mohla. Jediná podmínka je, aby to skutečně alespoň na nějakých 650MHz běhalo.

Když už jsme u těch spekulací:



Tohle jsou nárůsty frekvencí u main-generací ATin. Průměrný nárůst z generace na generaci je 35%. 35% je kupodivu i uváděný nárůst pro R520. Už je mi jasný, kde se ty očekávaný čísla berou

Teď vážně v posledních letech ten nárůst klesá - cca nějakých 25%. 520MHz + 25% = 650MHz, což vypadá docela reálně.

Ještě mě napadá Intrinsity Fast14... Co s ní asi u ATi kutí.