problem je ze za vyrobok v maloobchode zodpoveda koncovy predajca
nenapisal si presne ako skoncil ten u ktoreho si to kupoval ... krachol ? zmenil formu ? ci len meno ?
- ak sa jedna len o zmenu mena tak musi prebrat svoje zavazky a pravny subjekt by to mal byt ten isty - ICO mu ostava
- ak menil dobrovolne pravnu formu (s r.o. -> a.s. atd) tak musi (eh mal by ..) niekto prevziat jeho zavazky tym padom zodpovednost za reklamacie
- ak krachol / skoncil cinnost je to horsie

teba ako zakaznika nema co trapit kto vybavuje reklamacie v pozadi (servisy, dodavatel) ak pride k potrebe vymeny tak je zodpovedny predajca

... praven klucky nechavam ale na expertov

jo a este napis ako je to stary fotak ... ono u vyrobkov do stari 6 mesiacov sa predpoklada ze vady su skryte od vyroby a opak musi dokazat predajca odbornym posudkom

okrem toho ... myslim ze z EU prisla taka vecicka ze mas pravo ziadat novy vyrobok pri reklamacii ked predajcovi nevzniknu neprimerane naklady ... to uz zalezi od vykladu konkretneho pravnika ale co sa mi dostalo je ze ak je vyrobok znova predajny ako opravovany (so zlavou) tak predajcovi nemozu vzniknut neprimerane naklady, ak nie tak sa da pokazat na nepouzitelnost reklamovaneho vyrobku jedna sa hlavne o bezne spotrebitelske vyrobky (toto je vyklad jedneho pravnika, neoficialny a zevraj uspesnost je viac ako 50% ... ale je to vsetko jpnp = jeden pravnik neoficialne povedal )